pátek 24. dubna 2015

19 4 týdny do půlmaratonu a já pořád nevím,...

... jestli běžet nebo ne. Dnes ráno jsem byla poprvé běhat bez kočáru a jak to vypadá, nejschůdnější do budoucna budou opravdu jen ta rána. Někomu by brzké vstávání asi dělalo potíže, ale já se opravdu těším, když ve tři čtvrtě na pět potichoučku lezu z postele a šramotím v předsíni. Ze dneška mám tak dobrý pocit! Vybíhala jsem chvíli po páté, spustila endomondo a běžela naslepo, podle pocitu. Do kopce a ještě víc do kopce, pak chvíli po rovině, z kopečka a v závěru zase do kopce. Potkala jsem všeho všudy jednoho pejskaře a ke konci pár ospalců mířících na autobus a úplně ke konci kamarádku Kočku. Je to nějaká huňatá kočičí šlechtična potulující se po okolí, bez obojku a zdánlivě bez zázemí, a já mám to štěstí, že patřím k jejím vyvoleným, ke kterým, když je zmerčí, okamžitě stočí směr a hned se lísá. Bohužel má pech, protože kočičí dobroty po kapsách nenosím. 


Dnes to bylo celkem 5,3 km v tempu těsně pod šest minut/km. Trochu rozpačitý pocit z času, ale dobrý pocit z běhu. Víc od sebe stejně čekat nemůžu, poněvadž jestli jsem od loňského května naběhala 150 km, tak je to moc (a to ještě s kočárem). Moc mě ten půlmaraton láká, navíc i účastnická medaile je letos tak krásná... Dokonce by mi to krásně vyšlo mezi kojením... Když to nepůjde, vzdám, to jsem ostatně byla připravená udělat i loni, těhotná (a přesto se mi tenkrát tak nějak uvolněně běželo). Ještě si to promyslím a konečné rozhodnutí si nechám na nějaké meditativní brzké běžecké ráno...

Zeptala bych se, jestli byste běželi vy, být v mé kůži, ale když vy nevíte, čeho jsem schopná, tak se takhle ptát nemůžu :) Takže musím přeformulovat otázku: Běželi byste půlmaraton, i kdybyste měli naběháno minimum kilometrů, ale zato měli chuti na rozdávání?

19 komentářů:

  1. Já bych běžela :) Za měsíc toho můžeš natrénovat ještě dost. Když nebudeš moct, tak to při nejhorším vzdáš, ale když to nezkusíš, budeš třeba litovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo!
      (I když si teda nedělám naděje, že stihnu natrénovat.)

      Vymazat
  2. Já bych běžela. Ono se neříká jen tak, že ty delší vzdálenosti jsou jen o tom, mít to v hlavě. A ty to v hlavě máš, nohy se přizpůsobí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych do toho šla. Budeš mít super pocit z toho, že jsi to nevzdala. A máš pořád ještě dost času na trénování. Hodně štěstí a nevzdávej to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych běžela, ta chuť to udělat ti dá víc, než kdyby si měla fakt naběháno, ale tolik by se ti do toho nechtělo. A navíc, když to zvládneš, tak ze sebe tím spíš budeš mít dobrý pocit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě bych běžela na Tvém místě, možná máš pocit, že nemáš netrénováno, ale myslím, že na své tělo se můžeš spolehnout a znáš ho už dobře ;) A navíc jak psaly holky, taky myslím, že je to hodně u delších tratí o té hlavě a z Tebe cítím nadšení, takže jsem určitě pro "běžet" ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky hlasuju pro "běžet!" :-) A držím palce!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky Ti fandím a držím palce a přeji hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak vám moc děkuju za podporu! Natěšená jsem, natrénováno nemám a definitivně to rozseknu až týden před závodem. Jisté je, že jestli poběžím, bude to bolet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, běž! A odstříkej si, jestli pak budeš uplně mrtvá, ať se nenervuješ s kojením. Ať ti to běží!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Cyklistko, omlouvám se, že ti píšu pod článek, který s mým komentářem nesouvisí, ale považuju tě za toho nejosvícenějšího člověka, alespoň co se kosmetiky týče :) Trápí mě pár věcí a prosila bych tě o radu. Zaprvé, mám po pupíncích červené skvrnky, zkoušela jsem kalciovou mast a citron, ale žádná změna. Zadruhé, znáš nějaký dostupný krém na opalování určený pro obličej, který mi neucpe póry a celkově je co nejméně chemický? A poslední věc, existuje vůbec nějaká pečující péče pro vlasy (balzám, maska, sérum,...) bez silikonů, sulfátů a podobných věcí? Snažím se ji vykompenzovat olejovými zábaly, ale moc mi to nevyhovuje :( Třikrát díky za odpověď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejosvícenější snad opravdu ne... Na ty první dvě otázky Ti asi nedám konkrétní odpověď.
      1) Víš případně, proč se ty červené flíčky dělají? Jestli třeba mačkáš a poškodí se vlásečnice okolo, nebo jestli prostě pupínek "jen" nevybledne. Nebo jestli je to lehký zánět (bolí to)? Podle toho potom vybrat léčbu. Myslím, že něco obecně uklidňujícího nebude od věci.
      2) Krém na opalování, co neucpává póry - tak to asi zas nebudu moct být konkrétní, protože nevím, co Ti ucpává póry. Nejmíň chemická ochrana je oblečení :) Klobouky a tak. Jinak oxid zinečnatý a oxid titaničitý jsou asi nejúčinnější ochranou, i proti UVA paprskům (ale dělají bílý film na kůži). Koukni na značku True Natural a Aubrey Organics.
      3) vybráno z www.lockig.se:
      Matrix Biolage HydraSource Conditioner
      Aubrey Organics Honeysuckle Rose Moisturizing Conditioner
      L'Oréal Elvital Nutrition & Shimmer, L'Oréal Elvital Nutrigloss, L'Oréal Curl Contour
      Garnier Masque Relaxant Lissant à l'Huile de Noix et Feuille de Pêche
      Goldwell Green Dual Senses Pure Repair 60sec treatment
      Alverde Feuchtigkeitshaarkur Aloe Vera Hibiskus
      The Body Shop Rainforest Moisture Hair Butter
      Franck Provost Expert Couleur Masque Professionnel
      Franck Provost Expert Reparation Inpackning
      John Masters Organics Honey & Hibiscus Hair Reconstructor
      LUSH Ro’s Argan Body/Hair Conditioner
      Weleda Oat Replenishing Treatment
      Nebo zkus žloutky, majonézu, med...

      Tak snad z toho budeš moudrá. Hodně štěstí!

      Vymazat
  11. Ahoj, dlho som nenakukla. :) V každom prípade polmaraton by som bežala, cely nie. Čas by som neriešila a šla by som si to užiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, čas neřeším, to by byla blbost se 150 km v nohách :)

      Vymazat
  12. Jdi do toho! :) ...aneb není čas ztrácet čas...

    OdpovědětVymazat
  13. Už je to nejspíš úplně zbytečné psát, ale když máš chuť běžet, určitě běž!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!