středa 22. dubna 2015

7 Zklamání a záplata (šípkový olej a aloe vera)


Šípkový olej (třebaže od Pai) = ucpané póry
Aloe vera (Aubrey Organics) = /brzy/ čisté póry a rozjasněnější pleť

Někdo se stejným problémem?

7 komentářů:

  1. aha. tak já to mám spíš opačně.
    aloe vera = černé tečky
    šípkový olej = v pohodě, sice nic výjimečného, ale ani nic špatného. (pai jsem nezkoušela)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, šípkový olej jsem zatím nezkoušela (čeká na svou chvíli ve skříni). Aloe vera gel je fajn, ale jen na tělo. Na obličeji mě děsně pálí, což mě poněkud překvapilo, protože by měl naopak zklidňovat podrážděnou a spálenou pokožku.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám aloe vera gel značky Hübner. Obsahuje koncentrovaný gel z aloe a nějaké konzervanty (vitamin E a ty další si nepamatuji). Je to tenhle http://www.reformhaus-ruegen.de/huebner-aloe-vera-gel-100ml.html ale změnili složení, moje je kratší a rozhodně bez parfému.
    Každopádně jsem zkoušela i šťávu přímo z listu mojí domácí aloe a na obličeji mi to prostě nedělá dobře. Ale na tělo je fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. To je zajímavý. Mně ten olej od Pai (ten samej) naprosto vyhovuje a jsem z něho maximálně nadšená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že je vás víc, kteří jste hodně spokojení. Já ten svůj prodám.

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!