čtvrtek 30. dubna 2015

5 Koupeno: Gressa Skin Minimalist Corrective Serum Foundation

V letošním wishlistu jsem vedle parfémů měla i jednu nenápadnou položku - tekutý makeup od Gressa Skin. Tak, a včera jsem ho objednala. Se slevovým kupónem, takže místo 78 dolarů jsem zaplatila "jen" 70 (25 USD z toho činí poštovné a za ty peníze očekávám, že balík přijde zabalený v hebkém sametu a omotaný ozdobnou mašlí).


Můj nejdražší nákup naslepo. Gressa Skin totiž nenabízí samostatné vzorky k prodeji, nejdřív je zapotřebí něco koupit. Tak jsem se rozhodla vsadit 54 dolarů na jednu kartu a po poradě s ochotnou slečnou ze zákaznického centra (na můj dotaz ohledně odstínu odpověděli do 24 hodin) vybrala odstín 3, Minimalist Corrective Serum Foundation.

Gressa Skin Serum Foundation patří k nejnovějšímu trendu mezi makeupy - snoubí v sobě jak krycí, tak pečující vlastnosti (viz třeba Dior Diorskin Nude Air, Perriconne MD No Foundation Foundation Serum, YSL Youth Liberator Serum Foundation nebo IsaDora Nude Sensation Fluid Foundation). Jen narozdíl od výš uvedených neobsahuje vodu a silikony, ale oleje a rostlinné extrakty. Aplikuje se po kapkách pipetou a podle recenzí na domovské stránce by mělo jít o lehké až střední krytí, které vypadá přirozeně a dlouho na pleti vydrží. A v dlouhodobém měřítku samozřejmě pleti přináší benefity. K nákupu je možno si říct o vzorky (zdarma) a já si vybrala odstín 1 téhož makeupového séra (pro případné doladění odstínu), Aux Rouge a tekutý rozjasňovač.
 

Složení Gressa Skin Minimalist Corrective Serum Foundation:  
*Brassica oleracea (Broccoli) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Silica, GRESSA Healing ComplexTM *Silymarin, *Neem (Azadirachta indica) Extract,*Horsetail (Equisetum arvense) Extract, *Lemon Balm (Melissa officianalis) Extract, *Barberry (Berberis vulgaris) Extract, *Sea Buckthorn (Hippophae rhamnoides) Seed Extract, *Elder Flower (Sambucus nigra) Extract, *Bitter Melon (Momordica charantia) Extract, Licorice Root (Glycyrrhiza glabra) Extract, Tocopheryl Acetate Non-GMO, Coenzyme Q10, Ascorbyl tetraisopalmitate, (Vitamin C), *lecithin, *glycerin, mica, iron oxides, titanium oxide. 
*CERTIFIED ORGANIC

Moje dosavadní zkušenosti s tekutými makeupy přírodní provenience byly spíš tristní (Zuii Organic, Lavera, Nvey Eco), proto jsem zvědavá, jak se mi tahle koupě zajíce v pytli vyplatí...

5 komentářů:

  1. Vypadá to tak báječně, že jsem si raději hned objednala ten, na který jsem měla zálusk ;-). So-Bio BB má parádně pěnovou konzistenci, hrozně se mi líbí, ale testovala jsem světlejší verzi a objednala tmavší, tak snad to spolu zvládnem - vzhledem k ceně by to v mém případě bylo méně bolavé ;-).
    Moc se těším na poznatky po vyzkoušení u Tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším, už aby byl doma. Dík za zmínku o So-Bio BB krému, ten jsem vůbec neznala. Určitě se poděl o zkušenosti, mně z recenzí, co jsem našla, přišlo, že je hodně dobrý.

      Vymazat
  2. Díky za inspiraci. To mi připomnělo, že se musím začít poohlížet po nějakém séru na obličej. Mám celé léto a podzim na hledání, tak snad nepřeberu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Pai je taky dobrý, Gressa beru hlavně jako makeup (a pleť po něm vypadá skvěle).
      Ať něco echt dobrýho najdeš, villette!

      Vymazat
  3. Jak se prosím jmenuje odstín třetí zleva? Děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!