pondělí 3. prosince 2012

2 Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody

S tímhle cvičívám doma (hudbu máte napravo pod archivem blogu):



Polovinu "nářadí" najdete doma v úklidové komoře - hadr a násadu na smeták/mop.  Jinak ještě používám gymnastický (pilates) míč a posilovací gumu. Toť moje domácí posilovna. Pokud ještě chcete činky, doporučuju buď PETky s vodou nebo jinou kapalinou o vyšší hustotě, případně pořádné výkladové slovníky. Mně stačí vlastní váha a gravitace, slovníky ovšem taky můžu doporučit (tip pro germanisty: vsaďte na Duden - odzkoušeno a spokojenost). 

Co s násadou od smetáku? Je to výborný prostředek na protahování celého těla. Protahuju s ní ramena, zádové svaly. "Good-mornings" jsou výborné na nohy a opět záda. Kromě toho je to i můj pomocník při "ukládání techniky do paměti". Takové kliky, dřepy, výpady se s tyčkou naučí dělat každý a správně jedna radost.  

Balón mám asi už pět let. Dá se s ním dělat všechno od crunches až po kliky. Je to výborná pomůcka pro ty, kteří chtěji pocvičit rovnováhu a hluboké, stabilizační svalstvo. Občas ho vyměním za židli u psacího stolu, už jenom tím mi udělá dobrou službu.

Gumu používám hlavně na posilování horní poloviny těla. Na ramena, bicepsy a tricepsy není lepšího domácího pomocníka. Ale třeba i nohy se s tím dají solidně procvičit.  

Ke kusům hadru (stačí i dva díly nějaké podšívky, stačí 30x30 cm) získáte úplně jiný vztah, když s nimi budete provádět plank v pohybu nebo posilovat hamstringy (zadní stranu stehen). Rozhodně si ve vašich očích získá respekt a srovnání "chovat se k někomu jako ke kusu hadru" nabude mnohem pozitivnějšího, uctivějšího tónu. Stačí vyzkoušet!

Suma sumárum, s cvičením doma je to jako ve vtipu o Chucku Norrisovi - v průměrném obývacím pokoji je 1242 věcí, pomocí nichž by vás Chuck Norris dokázal zabít, včetně samotného pokoje... V průměrném obývacím pokoji je hromada věcí, které se dají použít ke cvičení, stačí jen zapojit fantazii (nebo zagooglovat). 

Mějte se!

2 komentáře:

  1. Musím říct, že právě tohle je důvod proč se mi líbí tvůj blog...žádná Jillian, ale pěkně násada na smeták :D Jsi alternativní a to se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mám zálibu v jednoduchých, "oldskůl" věcech :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!