úterý 25. března 2014

0 Kolik kliků zvládnete bez odpočinku? + Týden 13 (repríza hodinovky)

Výsledky jsou dost slušné! Oceňuju fakt, že jste vydrželi celých pět dní a že jste se každý den zmáčkli na maximum. Kromě fyzičky to dá dost zabrat i psychice, přece jenom dostat se přes práh komfortu vyžaduje trochu zvědavosti, drzosti a někdy i bezohlednosti vůči svému pohodlnému já. Ale jak tohle člověk několikrát zkusí a zjistí, že přežil, najednou v něm začne hlodat červíček a chce se mu svoje hranice posunovat dál a dál. Snad to máte podobně!


Strata: "první dny to bylo strašný, protože ruce chtěly jet ale záda to nedávaly (mám docela slabý střed těla), tak jsem se na to trochu zaměřila a jak se to zvedlo! :)" 

Konvička Čajová začala první den s odpočinkem ve střeše, ještě než jsem stihla postnout svoji odpověď, že bychom to mohli zkusit bez odpočinku. Osobně mě nikdy nenapadlo jít při odpočinku do střechy. Sem tam v pondělí zajdu na bodypump a ke konci lekce jedeme 4 x 12 kliky v různých variantách (diamantové, diagonální, ve střeše a klasické). Můj "odpočinek" vypadá tak, že se zřítím na podlahu a ztěžka oddychuju, takže díky za tip, že odpočívat se dá i ve střeše. Když už nic, vypadá to elegantněji. 



Maata001 napsala dnes jako třetí a do své tabulky přidala i pocity. Stručné a přitom výmluvné :) Jsem ráda, že Tě výzva bavila, maato!

Mně překvapil skok čtvrtého dne. Jako kdybych se utrhla, kliky mi najednou šly pocitově i fyzicky mnohem líp. Předtím, než jsem se kliky naučila pořádně dělat až po pečlivém, pomalém provádění negativní fáze, jsem měla trochu komplexy, že jich zvládnu málo. Dnes už je to mnohem lepší (a souhlasím se Stratou, že ohlídat si střed těla je alfa a omega klikování). 




Týden 13:
Někdy na podzim jsme se vydali na hodinu ven, tento týden už je astrologické jaro a já bych hodinovku ráda zopakovala. Běhejte, popobíhejte nebo se běžte projít na čerstvém vzduchu celých 60 minut. Připojte nějakou momentku, napište, jakým tempem a případně jakou vzdálenost jste urazili. Nejpozději do neděle 30/3 2014 do 19 hod. čekám na vaše maily na norsk.skogis@gmail.com.

Mějte se krásně a díky za vaši účast!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!