neděle 19. srpna 2012

3 Lucy Minerals - 1. část

Lucy Minerals (LM) jsem objevila loni na podzim a od té doby je to vedle švédského Idun jediná značka mierálního makeupu, kterou používám. Důvody jsou následující:

LM originální složení - odstín Creamy Olive
  • výborná kvalita 
    • Následovat bude malé chemické okénko: LM neobsahuje bismut, který při zvýšení teploty, např. pocení, může způsobit podrázdění, svědění a zarudnutí pleti. LM v originálním složení obsahuje oxid zinečnatý (pigment), oxid titaničitý (pigment, ochrana proti UV-záření), slídu, stearan hořečnatý (pojící látka), oxid železnatý (barvivo ve škále zemitých tónů - od žluté přes červenou až po černou) a alantoin (regenerační účinky). LM má vyhlášené krycí účinky a korektor vůbec není zapotřebí. Tedy, já ho s LM nemám zapotřebí :-) 
  • výborná výdrž 
    • Na pleti mi LM vydrží skutečně celý den a je jako z mála minerálních mejkapů odolný proti vlhkosti. Naproti tomu mi nikdy neucpává póry a je odličitelný pouhou vlažnou vodou, pokud není po ruce nic jiného. Výdrž je veliká i díky hutnému složení a struktuře. Od prosince používám jednu piksličku LM a teď, devět měsíců později, z ní ubyla zhruba čtvrtina. Nelíčím se každý den, ale v průměru tak 4x týdně. Přesto mi to přijde jako skvělá výdrž. 
  • příznivá cena
    • Vzorky stojí dva a půl dolaru a vydrží mi minimálně týden, spíš až dva, při denním použití. Plné balení stojí 15 dolarů a obsahuje 10 gramů práškového makeupu. 
  • chytré balení
    • Balení je další položka z mého pozitivného výčtu. Na obrázku je staré balení, novější kelímky jsou štíhlejší a vyšší, spíš se podobaji válečku. Gramáž je však stejná. Vnitřní otočné víčko se sítkem umožňuje přesné dávkování a zabraňuje vysypání. Při aplikaci pootočím vnitřní víčko tak, aby odkrývalo cca půl jedné dírky ze sítka. Jinak se mi mejkapu vysype na první pohled malé množství, na pleti by ale totéž množství vypadalo jako maska. 
  • široká škála odstínů
    • LM nabízí 19 odstínů, mimo to ale mají zákazníci možnost nechat si "umíchat" svůj vlastní. V současnosti vlastním odstín "creamy olive", ale v srpnové akci jsem si objednala směs creamy olive a creamy (v poměru 3/4 a 1/4). Ač studený letní typ, jsem podtyp "soft" a pleť mám zbarvenou do zlatova. 
  • makeup pro různé typy pleti
    • normální pleť - Original Formula
    • mastná pleť - Oil Control Foundation v dvou poddruzích - s křemíkem (OCS) či uhličitanem vápenatým (OCC)
    • citlivá pleť - Lucy Light Foundation

Na co je zapotřebí myslet:
  • Pleť je před aplikací zapotřebí dobře hydratovat a krém/olej/cokoli, co používáte se musí dobře vsáknout. Na to pozor hlavně v zimě, tehdy je tahleta rada dvakrát tak drahá.
  • Hezký výsledek vyžaduje trochu umu a cviku, dobrý štětec (!) a malé (ale opravdu malé') množství prášku. 
  • Makeup nabyde svého konečného vzezření po cca 10 minutách, kdy se hezky "vsákne" či - chcete-li - splyne s pokožkou. 

LM se v současné době stěhuje do nového kamenného obchodu a celá akce je spojena s poštovným zdarma po celém světě. Využít můžete i různých balíčků jako je třeba "Face Kit", "Express Kit", "Starter Kit" či aktuální "Moving Sale Special Offer". 

Ať je pro vás LM stejně pohodlný a spolehlivý jako pro mě!
Pěkný den!

3 komentáře:

  1. Ahoj, jaký štětec používáš na aplikaci MMU? Slyšela jsem, že nejvhodnější je flat top kabuki, ale někdo prý používá i štětec na pudr. Díky za doporučení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!

      Pouzivam velky kabuki stetec (powder brush) z taklonu od Idun Minerals. Muzes ho videt v poslednim postu o LM - "Posledni sance tvarenkam". Flat kabuki nabira hodne pudru, a to by zrovna u LM mohlo byt kontraproduktivni. Treba plochy stetec od e.l.f. neni v kombinaci s LM nijak extra.

      Chce to asi vyzkouset. LM ma pomerne velky vyber, co se tyce stetcu, a cetla jsem na ne pozitivni recenze. Pri objednavce nad 15 dolaru je momentalne postovne zdarma.

      Mej se a dobre vyber! :)
      L.

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď a za rady. Koupila jsem si vzorky MMU od Lucy Minerals (na základě Tvé recenze a pár dalších), ale ještě mi chybí štětec. Takže se jdu po nějakém podívat.

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!