pondělí 20. srpna 2012

2 Lucy Minerals - 2. část

Včera jsem popisovala svoje kladné zkušenosti s minerálním makeupem od Lucy Minerals a dnes si vezmu na paškál oční stíny a linky. 

zleva: Shy Violet, Raisin, Slate, Kiwi,
Bronze, Espresso Liner

Stíny jsou u LM k dostání za 7 dolarů a patří k volitelné bonusové položce, pokud při objednávání překročíte hranici 20 dolarů.

Jsem spíš zastáncem umírněného makeupu, který umí podtrhnout hezké rysy v obličeji či barvu očí. Protože hodně času trávím sportovními aktivitami, upřednostňuju makeup minimalistický. Přece jen, nechci mít na ručníku obtisklý celý obličej. I z toho důvodu spíš dbám na to, aby mi makeup nesloužil k zakrývání nedostatků, ale ke zvýraznění toho, co na sobě oceňuju. Hezké pleti a zdravého vzhledu se snažím docílit dobrou péčí zevnitř a psychickou a fyzickou pohodou. Z toho vyplývá i moje volba očních stínů a makeupu vůbec - podtrhnout a vyzdvihnout.

Po meči jsem zdědila modrošedé oči s nádechem do zelena, po přeslici pak popelavé tmavě blond vlasy a tmavé řasy a obočí. Jak jsem zhruba před rokem zjistila, nevyhraněná barva očí nemusí být nutně důvodem ke zklamání, ale je naopak výborným odrazovým můstkem k chameleonským proměnám. Hnědé oči nevyčaruju, ale makeupem můžu docílit jak krásných modrých oči, tak kočičích zelených. Anebo si "nechám" svoji modrošedou, záleží na náladě :-) A tady přichází ke slovu LM. V sortimentu najdete stíny ve studených, teplých a neutrálních tónech a zvláštní kolonku mají i stíny matné. 

LM eyeshadow: Slate, Kiwi


Matný stín Slate je novinkou v sortimentu. Matná šedomodrá barva je výborně pigmentovaná a dobře se nanáší. Jako podklad používám LM minerální pudr ze vzorků v odstínu Light (to platí u veškerého líčení očí). Slate nádherně kontrastuje s tmavými řasami a obočím. 

Odstín Kiwi mi Annie poslala jako dárek k jedné z objednávek a původně jsem z něj byla trochu zklamaná. Tedy, byla jsem spíš zklamaná ze sebe, že jsem zapomněla napsat o svoje vlastní přání, takhle Annie vybrala za mě. Nu což, nemohla tušit, že tahle barva se mi nelíbí :-) Kiwi je světle zelený třpytivý odstín  a "táhne" do žluta. Doma ho nikdo nechtěl, tak jsem si ho nechala a používám ho opravdu příležitostně do vnitřního koutku. Na celé víčko by ho bylo až moc. A ještě jedno použití jsem našla: skvěle se hodí na scrapbooking :)

LM: eyeshadow Bronze,
eyeliner Espresso
Na druhém konci škály, co se týče oblíbenosti, je Bronze. Je to jediný stín z teplé stupnice u mě v šuplíčku, a drapla jsem ho proto, že, jak uvádí Annie, "rozsvítí modré oči". A taky že ano. Barva je tmavě bronzová/středně hnědá, s lehkým zlatavým třpytem. Skutečně podtrhne barvu modrých kukadel a jakoby vyčistí, vybělí bělmo. Moc ráda ho používám. Výdrž je slušná a při aplikaci nepráší. Je moc hezký i jako jemná linka do vnějšího spodního koutku.  

Linky v odstínu Espresso používám sporadicky. Je to tmavě hnědá barva a skvělá varianta pro ty, kterým černá přijde až moc tvrdá - jako mně. Drží perfektně, musím na ni vzít mandlový olej, aby vůbec pustila. Aplikaci zjednoduší navlhčení kartáčku, kterým linky nanášíte. Nanášení pak bude preciznější a výdrž lepší než při aplikaci nasucho.

LM eyeshadow: Shy Violet, Raisin
Pro odstíny typu Shy Violet mám slabost, ať už je to oblečení, doplňky či líčení. Ale tady je barva v kelímku výraznější než ve skutečnosti, což je trochu škoda. V kelímku lze vidět stín ve světle lila s jemnými stříbřitými třpytkami. Ve skutečnosti je míň výrazný. Rozhodně pod něj doporučuju podklad, aby víc vynikla ta krásná barva. 

Jestliže Bronze podtrhne v očích modrý pigment, Raisin v nich zvýrazní zelenou složku. Tahleta neutrální, švestkovo-hnědá barva je dobrou volbou pro zelenoočky. Stín nepatří k matným, ale ani se výrazně netřpytí. Je velice decentní a společně s Bronze a Slate ho používám nejvíc. 

A na závěr malá rekapitulace: 

zleva: Shy Violet, Raisin, Slate, Kiwi,
Bronze, Espresso Liner

2 komentáře:

  1. na oční stíny moc nejsem, ale přiznávám, že ten šedivý slate vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, ten vypada opravdu dobre. V kelimku i ve skutecnosti. Hodne mi barvou pripomina starou duopaletku od Lumene, ve ktere uz mam jen zbytky. Slate je vic nez dustojna nahrada, navic ma lepsi vydrz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!