pondělí 16. dubna 2018

4 Nová adresa

Po roce jsem se přihlásila na blog a těší mě, že to tu stále žije a návštěvnost je kupodivu dost vysoká vzhledem k tomu, že už rok nebloguji jako Osamělá. Pokud máte chuť mě i dál číst – už jen jako Cyklistku – můžete mě navštívit na notsosolitarycyclist.wordpress.com. Vypustila jsem skoro veškerou kosmetiku, protože už za života tohoto blogu se mi příčilo nákupní šílenství, hromadění a konzum vůbec. O to víc píšu o svém současném životě, dětech, sportu a feminismu. Protože blogování není ani teď mojí prioritou (to jsou děti, já a Muž), objevují se nové příspěvky zhruba jednou týdně.  

Snad se uvidíme! Hezký den vám všem!


4 komentáře:

  1. Skvělé!!! Skvělé, že dál píšete! Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jasem radost, když jsem to náhodou objevila. Ale ta kosmetika - jako stav toho, co Ti svědčí teď, mě stejně zajímá. Když jsem letos pořídila konečně Grassa skin makeup a KW tvářenku, vzpomněla jsem si jako první na tebe :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za suprový články a za suprové psaní :-) velice jsem si to tady s tebou užívala tak je mi docela dost líto, že měníš adresu. Nevadí, čase se posouvá a i my s ním :) No, snad se někdy potkáme třeba s hakry na autech na nějaké tůře :-) Zdraví a štěstí přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za články. Na váš blog jsem narazil náhodou, ale moc mě baví. Jak články o cyklistice, tak jen takové psaní o ničem, které i tak je občas potřeba. :) Díky vám jsem se k cyklistice vrátil. Zrovna teď mi jede nová vidlice, abych mohl krosit po lese. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!