pondělí 2. března 2015

1 Hodinovka/Týden 5: 30 km volným stylem

Hodinovka oslovila větší množství čtenářů než jindy, za což jsem moc ráda! Jsem taky moc ráda za vaše zážitky, o které se dělíte. Každý si výzvu přizpůsobil svým možnostem a zájmům a každý měl jinačí pohnutky k jejímu zvládnutí, ale cíl byl stejný a všichni ho dosáhli. Dneska vaše maily nebudu převypravovat, ať z nich dýchá autenticita. 

A tady jsme my, kteří ve čtvrtém týdnu zdolávali 60 minut souvislého pohybu:

Martina, běh + cvičení:


Konvička Čajová, běžky:
... se mnou to tento týden bude poněkud očekávatelná nuda ;-) Opět lyžování, brusle (i když by dnes byla klasika asi hezčí, ale nebyl čas na přípravu), 20,55 km za 1:38. Endomondo tvrdí, že průměrná rychlost byla 12,55 km/ h, tak mi to k té hodinovce můžeš připsat takhle (že jsem si dala za hoďku 12 km na běžkách). Běžkovací sezóna zdá se končí, a tak ještě snad v pátek a další týden už to bude tak maximálně na kameňačky. Sezóna nezvykle krátká, ale po loňské zimě díky za ni.
Jenom se trochu obávám, že teď bude chvíli to období, kdy lyžovat se už kloudně nedá a běhat pořádně ještě taky ne, asi budu chodit do bazénu nebo zkoušet doma intervaly.


Andulka + parťák:
Zdravím :) Já se do hodinovky nepustila sama, účastnil se i můj parťák. Je v důchodu, pod sedlo už nemůže, takže jsme střídavě šli a běželi každý po svých. Počasí nám přálo, takže jsme si to oba užili :)


Veronika, procházka spojená s kulturou:
... jsem tu s hlášením o splnění dalšího týdnu. Tahle výzva mi padla do noty, měla jsem v plánu delší procházku po městě, takže jsem oboje spojila dohromady. Procházka se protáhla na přibližně 2 a čtvrt hodiny, ale zhruba 20 minut jsem strávila v knihovně, takže jsem chodila necelé 2 hodiny. Podle mapy (zjišťováno pomocí provázku, chytrým telefonem nedisponuji :) jsem ušla asi 7,2 km (nepočítám bloudění mezi regály v knihovně). Na cestu jsem se vybavila krokoměrem, který po návratu domů ukazoval 11255 kroků.

Posílám i malou fotokoláž. Mám tyhle staré "otlučené" domy ráda. Vlevo dole je cíl celé procházky, na tom paneláku sice nic moc hezkého není, ale je vidět i z velké dálky (a z různých míst) a já nikdy nevěděla, kde přesně se nachází. Podle mapy jsem ještě před procházkou určila jeho polohu a opravdu ho na dané ulici našla. Vpravo dole se nachází můj oblíbený dům jak ze strašidelného filmu, vůbec by mi nevadilo v takovém bydlet :)

Villette, kolo:
... Výzvu z tohoto týdne jsem splnila (hurááá). V pátek jsem si vzala v práci volno (už jsem toho měla opravdu moc) a vyjela jsem si na kole. Za hodinu jsem ujela 13,4 km. V příloze zasílám fotku z jednoho rozcestí - normálně jezdím rovně, ale tentokrát jsem zahnula vpravo a vydala se na nový úsek cyklostezky do neznáma. Sluníčko hezky svítilo a skvěle jsem si to užila. Dokonce jsem potkala na poli i zajíce - tohle mám na vyjížďkách tak ráda, občas zahlédnu zajíce nebo bažanta nebo si jen užívám sledování, kde co roste.


Cyklistka + MiniC, jogging:
U nás byl na programu zhruba osmikilometrový okruh, nevybrala jsem si zrovna nejlepší počasí, protože mžilo a foukalo, ale na druhou stranu bylo poměrně teplo a vzduch voněl jarem. Nejdřív mě čekaly čtyři kilometry střídavě lehce z kopce a po rovině, v polovině se profil začíná zvedat a vede do kopce. V zimě a s kočárem to bývala procházka tak na hodinu. Příjemně mě proto překvapilo, že tentokrát jsem se vešla pod 60 minut, takže jsem zbytek vyplnila cvičením s thera bandem a dřepováním. Domů jsem dorazila promoklá, ale příjemně unavená.


***

Výzvou v pátém týdnu bude absolvovat 30 kilometrů. Je to možná na hranici hobíkovského sportování, aspoň co se běhání týká, ale proč to nezkusit? Tentokrát posuneme deadline do neděle 8/3 20.00 hod., ať na to máme sedm dnů (a prostor pro případný odpočinek) místo obvyklých šesti. Jakým způsobem třicítku překonáte - na vlastní pohon samozřejmě -  a na kolik úseků si ji rozdělíte, nechám na vašich možnostech a fantazii. Těším se na vaše maily a dojmy na norsk.skogis@gmail.com a držím vám i sobě palce, ať to zvládneme.

1 komentář:

  1. Ahoj, sice jsem se neúčastnila žádné tvé výzvy, protože jsem na ně přišla pozdě, ale hodně jsi mě inspirovala. Hlavně k tomu nesedět doma a začít něco dělat. Děkuju. A abych měla větší motivaci, vymyslela jsem pro sebe (a našeho psa:) ) vlastní výzvu.

    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/2015/04/vyzva-pro-cloveka-psa-50-jarnich.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!