sobota 30. srpna 2014

9 Zatím nejčistší aloe vera gel

Bez aloe vera bych se asi neobešla. Neznám jiný prostředek, který je natolik multifunkční, že se dá použít od péče o vlasy až po ochlazení mírných spálenin. Doteď jsem používala gely s vysokým podílem aloe vera a s "vycpávkami", jako jsou karbomery nebo jiné emulgátory (EDTA, TEA). Teď mám doma lahvičku s pouhými čtyřmi složkami. O gelu se v případě Aubrey Organics nedá mluvit, protože obsah je vyloženě tekutý. Ne však natolik tekutý, aby se dal nalít do rozprašovače a pohodlně nastříkat na místo určení, takže ho míchám s vodou v poměru 1:1. 

Od jiných aloe vera gelů se AO liší tím, že obličej nestahuje a nevyvolává pocit tvrdnoucí masky, jako se to někdy stává u jiných výrobků. Na druhou stranu nemá tak výrazný chladivý účinek (pocitově). Což mně osobně nevadí, ale kdo aloe vera používá po slunění kvůli zmírnění spálenin, asi si rozdílu všimne.


Složení: 
aloe barbadensis (aloe) leaf juice
citrus grandis (grapefruit) extract
cyamopsis tetragonoloba (guar) gum
tocopherol (vitamin E)

Pár tipů jak aloe vera použít:
- jako zvlhčovač pod pleťový krém při denní a noční péči o pleť
- po holení pro uklidnění podrážděné pokožky
- na popáleniny malého rozsahu
- do vlasů po umytí (jemně natuží a uhladí)
- do vlasových zábalů a masek
- nebo třeba jako tužící prostředek na obočí (místo vosků nebo gelů na obočí) 

Aloe vera gel je k dostání u lokálních prodejců značky Aubrey Organics nebo na iherb.com za necelých 7 USD/118 ml.

9 komentářů:

  1. Ahojky, dík za tip - hezke slozeni. Ja muzu take doporucit tento, kt. je sice i s mentolem a teda chladivý je, ale mame s nim v rodine dobrou zkušenost : http://eshop.finclub.cz/italska-kosmetika-s-aloe-a-olivovym-olejem/aloe-vera-gel-spray.

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuju si, že složení aloe vera gelu jsem taky dost řešila a s výsledkem nejsem dvakrát spokojená. Tak jsem teď vyhledala aloe vera gel, co používám do svých krémů (je pravda, že jinak aloe vera nevyužívám), a to složení není úplně paráda. Jenže na českém trhu jsem nebyla schopná najít nic, co mělo "rozumné" složení i cenu. Takže používám tohle: http://www.biooo.cz/gel_aloe_vera_cisty_esi-p-2833.html, i když lepší by asi byl gel od Santa verde, jenže ten je cenově mimo úvahu: http://www.biooo.cz/aloe_vera_gel_pur_bez_parfemace_santaverde-p-2055.html. Zkusím zapátrat, jestli nemají něco podobného jako je tebou uvedený gel někde v Evropě, protože ze zemí mimo EU se mi kvůli poštovnému a clu prostě nic objednávat nechce. A jak to tady tak hledám, koukám, že na stránkách biooo mají docela zajímavou novinku - složení výrobků je napsáno barevně, aby byly odlišeny přírodní složky, "neškodná" chemie a potenciálně škodlivá chemie, alergeny aj. Nevím, jak jsou spolehliví, ale tohle by se určitě dalo využít i jako zdroj informací o složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, jak v biooo zapracovali na informacích o složení! Tohle mi většinou na e-shopech vadí - že neuvádějí podrobnější informace o složení a původu jednotlivých složek. I když teda ten druhý uvedený gel mi přijde svou cenou dost přes čáru vzhledem k tomu, kolik a jaké jiné složky obsahuje. Gel, co uvedla Žanet, by se Ti zamlouval?

      Vymazat
    2. @Konvička Čajová - i když to jde až z Ameriky je iHerb je v tomhle úplně v pohodě. Poštovné stojí 4 dolary což je kolikrát méně než doprava z českého e-shopu a zboží mi vždy tak za 14 dní, max 3 týdny dorazilo. Poud nepřešvihneš cca těch 21€ tak se žádné clo a dph neplatí, takže člověk se musí krotit v objednávce. Pokud nutně potřebuju zboží za víc než těch 21€ tak to rozdělím na 2 balíčky, protože to za +4 dolary za poštu vyjde levněji než s vyměřením cla a výpalného poště.
      Mě se podařilo minule ulovit tento gel: http://www.iherb.com/George-s-Aloe-Vera-Aloe-Spray-Mister-8-fl-oz-236-ml/44031
      byl za necelých 6 dolarů, velká láhev, ve složení je jen 100% šťáva z aloe a je s rozprašovačem. Jsem s ním moc spokojená ;-)

      Vymazat
    3. @Michellka - díky za tip. Musím přiznat, že jsem se skutečně jednoduše pokusila objednávání mimo EU vyhnout, ani jsem pravidla a poštovné detailněji nezkoumala. Možná zkusím dát někdy příště iHerbu šanci. Alove vera gel mi asi za chvíli dojde, jenže já mám pocit, že teď potřebuju vymyslet něco, co opravdu pomůže mojí suché pleti a aloe to zdá se není. Nejlíp zatím fungovalo prostředí s trvale vyšší vlhkostí vzduchu, ale stěhovat se kvůli pleti fakt nehodlám;)

      Vymazat
    4. Pleťové oleje nepomohou?

      Vymazat
    5. Problém suché pleti není jenom dodat jí něco, aby se vlhkost uzamkla (oleje), ale taky dodat onu vlhkost.

      Vymazat
  3. Tiez mam tento aloe od Aubrey, je vazne dobry, uplne ina liga ako tie, co som mala doteraz.
    Akurat ze ta flaska je strasne mala a dlho mi nevydrzi, kedze to pouzivam ako pletovu vodu, miesam to s kremom, kondicionerom atd. Pre mna by mali vyrabat 5-litrove bandasky :-D
    Ach, zavislost :)
    Luc

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!