neděle 1. prosince 2013

0 Týden... kolikátý že to? Pátý? A výsledky čtvrtého týdnu. Se zpožděním.

Neměla jsem v úmyslu se na skoro dva týdny odmlčet, ale člověk míní a život... Si dělá, co chce. Nad některými věcmi ani vůle nezvítězí a naděje umírá předposlední. 

Ale zpátky tam, kde vůle zvítězit může... Ve čtvrtém týdnu jsme se vyznamenaly jen dvě - Jana a já. Jiným se nechtělo? Padesát angličáků a kliků bylo docela náročných a musím přiznat, že jsem se dosti těšila na obyčejné sed-lehy. 

Jana vydržela celých 14 minut a 41 sekund a o tři dny později mi přišel mail, ve kterém stálo mj. - cituji: "...v úterý jsem odcvičila, napsala, odeslala a ve středu měla problém si obléknout či svléknout cokoli, co se přetahovalo přes hlavu - tj. zvednout ruce..." Janě tímto uděluju imaginární vyznamenání - oceňuju, že mě ve cvičení nenechala samotnou :)
Já jsem měla úplně stejný problém s oblíkáním jako Jana - vrhla jsem se na svoje zadání ve čtvrtek a u patnáctého angličáku z první série jsem na sebe začala nadávat, co že jsem to vymyslela. Ale zpátky ni krok, takže jsem se místo zabejčila a prostě vypnula mozek. Nemůžu říct, že to byla procházka růžovým sadem. A co vám mám povídat, následující dva dny jsem se cítila jak přejetá parním válcem.
Motivace poslední dny zamrzla na nule, pohyb jaksi nestačil zahnat strázně okolo a tak se budu muset dokopat aspoň k procházkám. Následující týden ubereme páru a dáme si trochu statického posilování - jak dlouho vydržíte v sedu bez židle pod zadkem? Seďte, měřte a pište, budu se těšit na vaše maily - norsk.skogis@gmail.com
P.S.: Musím vám ukázat, co mě v předvánočních výlohách potěšilo - ženské figuríny mají v některých obchodech "normálnější" proporce! Boky, prsa a stehna. Pořád mi ještě scházejí figuríny opticky zachycující ženská těla těžší než 70 kg, ale... Že by se blýskalo na realističtější časy? 


P.P.S.: Moc díky za vaše maily, odpovím vám na ně v následujících dnech. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!