pátek 15. března 2013

1 AM Börlind, Benecos, Lavera, Alba Botanica - 2. část

Dnes něco o značkách Lavera a Alba Botanica. 

Zleva: AM Börlind,  Benecos, Lavera, Alba Botanica

Rtěnku od Lavery jsem pořídila v e-shopu violey.com, lesk od Alba Botanica pochází z iHerb. Názvy v článku jsou klikatelné a přemístí vás rovnou do příslušného e-shopu. 

Lavera Lipstick Peach Amber


Kolem Lavery jsem chodila dlouho, pořád jsem se nemohla rozhodnout, jestli ano nebo ne.  Nakonec jsem ji do košíku klikla a teď mě to tak trochu hlodá... Ne že by to úplně špatná rtěnka, jen prostě není zdaleka tak dobrá jako AM Börlind. S barvou jsem se sžila, je rozhodně jinačí než moje ostatní rtěnky. Jde hodně do korálova až oranžova - nátěr na ruce odpovídá skutečnosti víc než fotka rtů. 

Konzistence je na mě moc kluzká, vazelínová. Jak jsem zmínila už u rtěnek Peacekeeper, upředsnostňuji rtěnky hutné, sušší. S Laveřinou krémovostí bych čekala i zvláčňující účinky, ale očekávání zaostávají na realitou. Výdrž se pohybuje okolo hodiny, maximálně dvou, vůně je nepostřehnutelná. 

Kdybych byla bývala věděla, co od Lavery dostanu, raději si těch sedm euro pořídím další rtěnku od Peacekeeper nebo AMB. 

Složení: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Alcohol, Tocopherol, Dipotassium Glycyrrhizate, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract, Tilia Cordata Flower Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Ascorbyl Palmitate, Water (Aqua), Hydrogenated Lecithin, Flavor (Aroma), [+/- Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Bismuth Oxychloride (CI 77163)].








Nejsem moc lesková, štve mě, když se mi vlasy lepí do obličeje. Taky jsem dlouho trpěla představou, že mi lesk opticky zvětší moje ne zrovna malé rty. Takže jsem příbuzné rtěnek dlouho přehlížela. Bude to znít asi divně, ale zájem o lesk ve mně probudil až Muž, který - nevěda, že lesky nevedu - se jednou vrátil z města a se slovy "přinesl jsem ti něco hezkého, slečna prodavačka mi to doporučila, když jsem se jí ptal na nějakou maličkost pro tebe", mi podal můj první lesk (Shine Sensational od Maybelline). Tak jsem se zbavila předsudků, že budu vypadat, jako když jsem právě dojedla pořádně mastnou jitrnici. 


Lesk od Alba Botanica sice lepí, ale naštěstí ne moc. A leskne se decentně. Neobsahuje žádné třpytivé mikročástečky a barva lesku v tubě odpovídá tomu, co pak budete nosit na rtech. V zimě jsem ho měla v kapse kabátu neustále, společně s balzámem od Lucy Minerals. Odstín Bloom je neutrální růžová s nádechem do červena. Voní po vanilce a stejně tak chutná. Výdrž se pohybuje okolo hodiny. 

Složení: Ricinus communis (castor) seed oil, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, silica silylate, soybean glycerides, beeswax, butyrospermum parkii (shea butter), silica, vanilla flavor, ammonium glycyrrhizate, tocopheryl acetate (vitamin E).

Našel by se nějaký tip na krycí, hutné (a nejlíp ještě trvanlivé) rtěnky s biosložením? 

1 komentář:

  1. Zdravím, zrovna na naše stránky přidělávám rtěnky od Benecosu a přes obrázky jsem se doklikala sem. Souhlasím s hodnocením této konkrétní rtěnky od Lavery, ale zároveň chci povzbudit, že ty klasické rtěnky od nich jsou moc fajn. Mám jejich No.16 Růžová Fuchsie a spokojenost... tedy rozhodně lepší než tady ty jejich hubené patlavé. Ty se Laverě nepovedly. Když bych však dělala další srovnání, tak stejně dobré jako klasické Laverácké, jsou třeba i klasické rtěnky od Sante. Možná bych řekla, že Sante jsou i o krapítek lepší. Tyto rtěnky byly v sezóně 2014/2015 oceněny v Paříži cenou „Les Victoires de la Beauté“. Ve „Victoires de la Beauté“ jsou to spotřebitelé, kdo dávají hlas těm nejlepším. Zhruba 1500 osob testovalo produkty v rámci této renomované francouzské soutěže krásy. Jednalo se o testy "naslepo" v "no name" kelímcích jsou obsaženy soutěžní vzorky – zjišťovala se kvalita produktu bez ohledu na značku, výrobce či zemi původu. Za účelem objektivních výsledků byl tento krém používán zhruba 70 osobami po několik týdnů pod vědeckým dozorem. Na věrohodnost tohoto ocenění spoléhá až 84% francouzských žen, proto je toto ocenění tolik významné. Pro mě osobně jsou ale nad tím vším klasické šroubovací rtěnky od Logony. Rty dokonale zvláční, perfektně drží a spadají právě spíš do toho popisu "suchých" rtěnek, které nelepí, ale nepatlají se. Logona u mě mezi všemi přírodními myslitelnými rtěnkami jednoznačně vede. Aktuálně se těším na 2 odstíny rtěnek v tužce od Logony. Věřím, že nezklamou. Přeji pěkný den plný krásných barev :-) Magda S. Cestaprirody.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!