úterý 2. října 2012

0 Lucy Minerals - poslední šance tvářenkám

Zmínila jsem, že tvářenky od LM na mě moc nezapůsobily. Při poslední masivní akci jsem přesto vsadila vše (no, všechno ne, jen 20 dolarů) na jednu kartu a koupila sadu sestávající z tvářenky, MMU a stínu. MMU jsem si tentokrát nechala namíchat a jako obvykle jsem spokojena. Především s odstínem, protože kvality MMU od LM jsem tu už opěvovala. Balení doznalo oproti dřívějšku také změny. Hmotnost je stejná, ale kelímek je štíhlejší a vyšší. Líp se mi vejde do kosmetické taštičky.  

Moje spolehlivé duo

Jestliže minerální pudr byl sázka na jistotu, tvářenka ve mně pořád hlodala. Váhala jsem mezi plnou velikostí Juicy Peach a Precious. Nakonec volba padla na posledně jmenovanou. A konalo se překvapení! Dojem udělala nejen pigmentace, která je prvotřídní a vypadá na obličeji naprosto úžasně, ale hlavně výdrž. Dlouhý pracovní den (úterky jsou vždycky nápor, v práci strávím skoro deset hodin) přečká bez úhony, smývala jsem ji až doma před zrcadlem. Barva je krásná - vyvážená broskvovo růžová, která vypadá přirozeně a na zimu bude ideální. I když... Kdepak jen na zimu - tuhleta tvářenka aspiruje na celoročního favorita. (Tady mě musíte brát s rezervou - protože nepatřím mezi notorické zkoušeče a přelétavače, jsou mnou vyzkoušené produkty nemnohé. A jakmile najdu "to svoje", už se toho nepustím. Minimálně do té doby, než mi můj poklad dojde a já jsem výrobci, kteří se mezitím rozhodli přestat ho vyrábět, nucena najít alternativu.)

Precious - tentokrát pozitivní překvapení
Oční stíny Whisper Pink jsem si vzala jako rozjasňovač a podle rady na webové stránce ho používám do vnitřního koutku oka + pod obočí. Barva je slabounce růžová, hodně se leskne. Nanášený vlhkým štětcem se odstín jako prohloubí a získá na plastičnosti a trvanlivosti. Zkrátka, jako rozjasňovač funguje výborně a dnes mi po pěti hodiných spánku posloužil znamenitě. Dokonce vydržel oněch inkriminovaných deset hodin v práci. Vzorek měl podstatně menší provozní trvanlivost (navzdory navlhčenému štětci), takže s plným balením jsem spokojená. 
Precious + Whisper Pink
A když už jsme u toho malování... Kromě nevyspalého obličeje dostal dnes svoji dávku barvy i nábytek do kuchyně. Omýt, ošmirglovat, připravit na natírání, nanést barvu. Hmm, natírání nábytku se od líčení zas až tak moc neliší... 

Do nového bytu (skoro-) nový nábytek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!