pondělí 22. října 2012

0 Balzámy na rty (Lucy Minerals a Madre Bees) + pár dalších drobností

Zásobování před zimou pokračuje - tentokrát jsem do arzenálu přidala pár balzámů na rty od Lucy Minerals a Madre Bees (obé z přírodních surovin). Venku se hýbu celoročně a v zimě jsem se naučila používat hutnější kosmetiku. Pečující kosmetiku obsahující jako hlavní složku vodu (a že je takové většina) na zimu vyřazuji. Ne že by byla špatná, ale pro mě je mnohem důležitější pitný režim. 

S balzámy od LM mám dobré zkušenosti. Pár měsíců jsem nosila balzám v odstínu Baby Pink a s ochranou rtů jsem nadmíru spokojená. Konzistence je tuhá a na rtech se dobře roztírá, vůně jemná a moc příjemná. Nechci mluvit o hydrataci, protože balzám je skoro máslový a vodu neobsahuje, přesto rty nádherně zvláční. Největší plus je pak ve výdrži. Půlden je pro tenhle malý zázrak hračka. Bohužel se mi balzám v tubě odlomil a tak ho teď nabírám a aplikuju štětečkem. Do kabelky jsem se proto rozhodla pořídit si nový a sáhla jsem raději po bezbarvém balzámu Lip Dip. Netrpí neduhem svého bratříčka - je mnohem tužší a kompaktnější. Parfemace je o maličko výraznější (reakce manžela v autě po cestě z nákupu: "Co to tady tak nádherně voní?"). Dá se s ním ťupnout do tvářenek a získat tak pokaždé jinačí odstín. Tuhletu vychytávku jsem vyzkoušela, ale nebudu v ní pokračovat. Nějak není důvod. 

Teď na podzim se bez něho skoro neobejdu a jsem ráda, že mám v zásobě další.


Zatím nerozbalený je balzám v odstínu Soft Rose. Ten si počká v mé kosmetické bedýnce, než na něj přijde řada. 

Ingredience mj.: emu olej, olej z kamélie, argánový olej, olej z melounových semínek, extrakt ze zelených fazolí, jablečný polyphenol, vitamín C

Balzámy Madre Bees předcházela dobrá reputace. Před pár měsíci jsem dopoužívala malý vzorek a tak jsem do košíku přihodila pár kousků s dvěma příchutěmi - vanilka a granátové jablko. Podělím i příbuzenstvo, protože cena byla velice příznivá a balzámů není nikdy dost :) 
Ingredience: Extra panenský olivový olej, včelí vosk, konopný olej, vitamín E, olej z granátového jablka, přírodní aroma

Na plesovou sezónu jsem si pro kouřové líčení pořídila oční stíny LM v odstínu Midnight. Trefa do černého! Nebo spíš do metalické šedé. Takhle nádhernou barvu jsem už dlouho neviděla. Dobře se nanášejí, drží jako přibité a k šedomodrým očím se hezky hodí. Nejsou tak tvrdé jako černé stíny a líčení  nanečisto bylo efektní a přitom decentní - tak, jak to mám ráda. 
Stíny se dají použít i jako linky, navrhuju navlhčit předtím štětec. Vlevo je vidíte nanesené suchým štětcem, vpravo pak navlhčeným. Nasucho jsou třpytky poměrně málo výrazné, navlhko vystoupí do popředí. 


A protože si pečující kosmetiku míchám sama, chtěla jsem okouknout, nakolik se liší od té hotové kupované. Vzorek (6 ml) ambrosiového séra Sweet Dreams od LM se zdál jako dobrá volba pro srovnání, případně inspiraci. Podle webové stránky obsahuje emu olej, argánový olej, olej z kamélie, hroznových a melounových semínek a pár dalších pečujících olejů, k tomu je parfémovaný geraniem růžovým a levandulovým extraktem. 

Sérum krásně voní a moje smíšená pleť ho dobře snáší. Trochu trvá, než se vsákne do pokožky, odhadla bych to na takovou půlhodinku. Zmírňuje začervenání - sérum se mi dobře osvědčilo při nedávném nachlazení a zarudlém nose. Nedá se říct, že by nějak zázračně vyléčilo suchou odlupující se pokožku (rýmu jsem měla opravdu pořádnou a nos si neustálým otíráním užil své), ale nepohodlný status quo aspoň nezhoršovalo. Jemnou kůži na nose definitivně zachránil až soudek od Oriflame. 

Nicméně jsem byla opravdu ráda, že jsem ho objednala. Taky jsem si ho chtěla očuchat, protože levanduli jsem do svých olejů začala přidávat až nedávno. Geranium růžové mě okouzlilo a objednala jsem si ho ve formě esenciálního oleje. Těším se na experimentování s ním! :)


Ať se vám daří!

P.S.: Odjíždím na kratší dovolenou a možná nebudu moct zodpovídat komentáře. Přesto jsem přednastavila pár příspěvků, takže blog nebude ležet ladem. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!