středa 1. srpna 2012

0 NYX Mega Shine Lip Gloss


Lesk na rty (odstín LG163, Pink Rose) jsem si pořídila z ebay za necelých 8 dolarů na základě jednoho úchvatného obrázku mé oblíbené girly blogerky. Pink rose je korálová růžová s hezkým perleťovým leskem. Na mě je to výrazné vcelku dost (ač to podle fotek nevypadá) - rtěnky a lesky v odstínech MLBB (my lips but better) mi vyhovují nejvíc. Ale někdy se rozšoupnu, no... :)

Výdrž či odolnost nechci popisovat, poněvadž to jsou veličiny až moc proměnlivé a podle mě nevypovídají ani tak o lesku, jako spíš o disciplinovanosti a pitném/stravovacím režimu nositelky. Třeba ale něco napoví fakt, že tenhle lesk je trochu mastnější, a že si dělám zálusk na ještě jeden odstín (French Kiss). A ještě něco - lesk má typickou chemickou příchuť a vůni třešní. Já jsem s koupí vcelku spokojená.


Moje hodnocení: 4/5


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!