úterý 1. prosince 2015

0 Adventní kalendář 2015

Vzpomínáte, jak jsme předchozí dva roky společně cvičily a každý týden plnily nějakou výzvu? Napadlo mě, že letos bychom některé cviky mohly poskládat do adventního kalendáře. Inspiroval mě k tomu podobný projekt, který jsem před pár lety viděla na traningsgladje.se.




V kalendáři je 24 úkolů. Vyberte si je v libovolném pořadí, proveďte pokud možno co nejlíp (podle svých možností a schopností) a po splnění odfajfkujte. Samozřejmě si úkoly můžete poupravit/poskládat tak, aby vyhovovaly vašemu životnímu tempu. Hodně štěstí se sportováním a někdy v průběhu nebo po Štědrém dnu se budu těšit na vaše dojmy! Kdo chcete, můžete mailovat fotky a krátká povídání podobně jako u dřívějších výzev.

P.S.: Já se samozřejmě účastním taky. Mám v plánu si kalendář vytisknout a pověsit si ho jak v práci, tak doma na viditelné místo. 

P.P.S.: Pokud jste tu noví a nevíte, co jednotlivé cviky znamenají nebo jak je provádět, zalistujte v záložce napravo "Ve formě s Cyklistkou".

Příjemnou zábavu!
·        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!