čtvrtek 1. října 2015

0 New in 01-09/15: Kjaer Weis

Letos jsem dekorativní kosmetiku skoro nenakupovala. Zajedno mě toho v kosmetickém světě moc nezaujalo, za druhé mě dekorativku momentálně nebaví testovat (kromě parfémů) a za třetí nechci, aby se mi kupily věci, které nepoužívám a které se těžko prodávají dál. A za čtvrté toho mám doma i tak dost.


Na jaře jsem však neodolala velkému výprodeji ve swedisbeautyfactory.com a využila až 80% slev na mj. Kjaer Weis. Unikl mi bohužel oční stín Wisdom, ale podařilo se mi ukořistit (zájem byl totiž tak veliký, že stačilo posečkat hodinu a člověku zbyly oči pro pláč, tak rychle veškeré zboží mizelo) jiné tři kousky od Kjaer Weis. Tvářenku Sun Touched (na fotkách už nese stopy testování), liptint Rapture (novinka v sortimentu) a oční stín Green Depth.

Nádherná balení už pro mě nejsou žádnou novinkou, z dřívějška vlastním tvářenky Lovely a Blossoming + oční stín Divine. Ke Kjaer Weis jsem se znova obrátila z jednoho velkého důvodu. Kvalita. Moje pleť si rozumí s jejich krémovými tvářenkami a oční stíny mi přijdou tak akorát decentní i výrazné zároveň, že je ráda používám jak na denní líčení do práce, tak... Chtěla jsem napsat na výraznější večerní makeup, ale to bych lhala, poněvadž jsem za poslední rok žádnou párty nestihla. Kromě tedy silvestrovské oslavy u nás doma tři týdny po mém porodu, a to si bohužel nejsem jistá, jestli jsem se líčila zrovna Kjaer Weis. Nicméně, KW se mnou momentálně cestuje všude, i v neseséru při bězích do a z práce. 

Láká mě v oblasti dekorativky ještě něco jiného? Mno. Ano i ne. Kromě Gressa Skin a Kjaer Weis, které už mám doma, mě napadá jenom jedna značka: Nabla Cosmetics. Zboží mám v košíku už aspoň tři měsíce a pořád ne a ne dotáhnout nákup do konce. Mnohem víc si teď totiž užívám objevování bio a eko parfémů. Za vzorky (a plná balení, když vzorky nejsou k dostání) momentálně utrácím nejvíc peněz. A můžu vám takhle na závěr prozradit, že zatím jsem nenašla žádný, který by mi opravdu sedl. Velká část (hlavně Honoré de Prés a Sama) jsou propadáky a zbylou část (Pacifica Perfumes, RavensCourt Apothecary) používám sice poměrně ráda, ale pořád to není ono. Naproti tomu mám pořád ještě v záloze Tsi-La a Lurk, takže naděje ještě úplně nezhasla. 

Našli jste nějaký nadějný parfém vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!