Když
jsem začala číst tuzemské (= švédské) blogy o kosmetice a péči o pleť, po pár
týdnech mi došlo, že kdybych se pokaždé měla řídit tím, co blogerka
napíše a jaké produkty recenzuje, asi bych se jako běžný smrtelník
musela úplně vzdát jídla a přibrat ještě jednu brigádu. To abych si mohla koupit všechny ty super
duper věci - od makeupu od MAC přes ten perfektní pudr od Diora, pár
laků na nehty z nejnovější kolekce po řasenku od Lancome. Nemluvě o té
nádherné paletce krémových stínů, kde však chybí rozjasňovač, který je
nutno dokoupit zvlášť. A nedejbože, aby se o pár týdnů později objevila
nová - tentokrát vánoční - kolekce, která opět bude hypovaná na těch
deseti patnácti nejznámějších blozích a kterou taky musím mít!
Jak to ty blogerky dělají, že si pořád kupují nové a nové věci? Zvlášť když dotyčná v kolonce "O mně" uvádí, že je studentkou?
Co se stalo s tou rtěnkou, která byla vyhlášena jako "produkt měsíce", zatímco v nových tutoriálech po ní není ani památky a mezi spotřebovanými věcmi taky není?
Proč tatáž značka vždycky nabere perfektní hodnocení? To je jako fakt tak dobrá? A proč si ji teda nekupují všichni?
Jak to ty blogerky dělají, že si pořád kupují nové a nové věci? Zvlášť když dotyčná v kolonce "O mně" uvádí, že je studentkou?
Co se stalo s tou rtěnkou, která byla vyhlášena jako "produkt měsíce", zatímco v nových tutoriálech po ní není ani památky a mezi spotřebovanými věcmi taky není?
Proč tatáž značka vždycky nabere perfektní hodnocení? To je jako fakt tak dobrá? A proč si ji teda nekupují všichni?