středa 2. dubna 2014

2 Jarní hodinovka + lavičkovaná (Týden 14)

Vaše maily s výsledky hodinovky mě neskutečně potěšily, ze všech tryskala energie a radost. Nestihla jsem vám ještě kvůli velké vytíženosti odpovědět a taky s vyhodnocení  jdu (opět) se zpožděním, ale... Přece! 

Lúca se opět přidala k výzvám, poslala mi mail hruba hodinu po uveřejnění výzvy na blogu (takhle rychlou reakci jsem ještě nezažila). Shodou okolností se zrovna vrátila z běžecké hodinovky (telepatie?), během níž se s kamarádem hecovali, kam až ještě poběží, a nakonec to dalo celkových 10 km. Fotka napravo je potréninková večeře: šmakoun štíhlé nudle, cottage sýr, kukuřice a baby špenát. 


Jana poprvé za letošní zimu vytíhla lyže na bruslení a vyrazila do stopy. Za hodinu a pět minut naměřilo endomondo 11,5 km. Podmínky nebyly ideální, sníh tál prakticky přímo pod lyžemi, bořilo se to, ale euforie byla veliká, protože bruslení letos proběhlo poprvé a zároveň naposled. 



Edit 1, 140403: Strata běhala, ale neměla u sebe foťák, proto připojila momentku z celodenní sobotní procházky. Že by Budapešť? :) 

Maata001 svou hodinovku strávila během a to, co ji zaujalo nejvíc, se vyfotit nedalo - vůně kvetoucích trnkových keřů. Těší mě, že počasí se vybralo a že v ČR bylo stejně krásné počasí jako tady na Severu! 

Villette na svou trasu vyrazila na kole brzy po práci. Původní plán jet na pohodu se proměnil v endorfinovou jízdu a původní trasa se výrazně prodloužila, z 18 na 29 km a skoro dvě hodiny strávené v sedle kola. Fotka je cca dva měsíce stará (bylo -9°C) a pochází z Borečského vrchu. "Nahoře na vrcholu kopce jsou malé pukliny z nichž vychází teplý vzduch. A v okolí těchto puklin je půda teplá a rostliny mohou růst i v zimě."


Moje hodinovka vedla jarně vonícím lesem. Sem tam jsem zastavovala a bloumala u mechových plání, koukala na zurčící stružky vody, šťourala klacíkem do tůní a vyhřívala se na slunku.   


***
Týden s číslem 14 strávíme opět venku a na své si přijde posilování i kondice. Úkolem je najít nějakou stabilní lavičku, kde budeme provádět výskoky/výstupy, kliky a "dips" (kliky za tělem). 


Set vypadá následovně:
30 výstupů (výskoků) střídavě na obě nohy (pokud chcete vyskakovat snožmo, dá se taky)
10 kliků 
10 kliků nazad
x 3

Určitě se před cvičením rozehřejte, takový kilometr dva rozklus a lehké protažení je ideální. Budete-li mít chuť, můžete stejným způsobem cvičení i zakončit. Nebudu dávat žádnou časovou hranici na zvládnutí všech tří setů - snaha se vejít do limitu by mohla skončit zakousnutím se do lavičky. Ale udýchaní byste po skončení cvičení být měli. 

Pište mi nejpozději do 8/4 2014 20.00 hod. 

Edit 2, 140403: Pokud se vaše lavička nachází v místě s vysokou četností kolemjdoucích a vy se ostýcháte, můžete místo lavičky zkusit nějaký spadený/pokácený strom v lese (jenom pozor na tu stabilitu).

Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. (můj příspěvek k hodině venku tu není, je to proto, že se mi ho podařilo poslat až po limitu, nebo proto, že nedošel mail? :) )

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, Strato! Už jsem to napravila! Mail došel, ale nepřesunula jsem si Tě do složky "Blog", proto jsem Tě přeskočila. Ještě jednou omluva!

      Smazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!