pondělí 7. ledna 2013

5 Zpátky ve stopě

Využila jsem možnosti čerpat wellness aktivity v pracovní době a vypravila se ráno ven, běhat. Vykopat se je na ranním cvičení asi to nejtěžší, ale odměnou za to je rychlý start do nového dne a náskok před ostatními. Hlavně ten pocit, když se odpoledne vracíte domů a víte, že pro dnešek už máte odcvičeno. To se pak každodenní nudné, rutinní činnosti (nákupy, úklid, praní, vaření atp.) vykonávají snáz a je čas i na jiné koníčky. 

Počasí teď běhání přeje, ráno byly 2°C, sychravo a poměrně vlhký vzduch. Dala jsem si obvyklé dva kilometry rozklus, dynamické protažení, běžeckou abecedu, pár rovinek a pak deset dvousetmetrových intervalů se stejně dlouhou pauzou mezi běhy. Běžela jsem v tempu 1:35 hod. na půlmaratón, takže žádná rychlovka. Následoval výklus domů, sprcha, snídaně a pak hurá do práce. Dopoledne jsem zažila tlumočnickou zkušenost - pro změnu ne jako tlumočnice, ale jako zadavatel. Docela zábava a hlavně užitečná zkušenost pro mě. Hromada lidí při práci s tlumočníkem vůbec nemyslí na základní věci jako tempo řeči, délku větných celků, oční kontakt s klientem atp. A naopak, někdy jde hned při vzájemném úvodním představování poznat člověka, který s tlumočníky měl hodně co do činění. Ale tak je to se vším, cvičení dělá mistra :)

Úspěšný začátek týdne vám přeji!

5 komentářů:

  1. tempo 1:35 na polmaraton nie je ziadna rychlovka? :D Ved to je cca 4min/km ak sa nemylim a to je sakra rychlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to musím vysvětlit :) Chtěla bych půlmaratón běžet za 1:39, ale chci mít rezervu (počasí, krize,...), tak svoji přípravu směřuju na 1:35. To je cca 4 a půl minuty na kilometr, nějakých 54 vteřin na 200 metrů. No, a dvousetmetrové úseky za 54 vteřin nejsou žádná rychlovka, rychlovka je tohle tempo udržet celých 21 km. Tak to vidím já :)

      Vymazat
  2. Hodinu a 35 minut jsem běžela 14km a to NEBYLA rychlovka :D Ale jo, každej máme jinou komfortní zónu a příjemné tempo. :) Já konečně dnes poprvé v tomhle roce vyběhla a po prvním kilometru si nadávala, na co jsem vlastně čekala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale pocit perfektní, ne? ;) Držím palce, ať Tě běhání těší!

      Vymazat
    2. Tak jistě :) Jen se po té době donutit..

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!