neděle 29. března 2015

8 Konečně seriózní posilování...

Před pár týdny jsem se konečně dostala do posilovny a pracuju tom, aby se z toho stal zvyk. Copak o moji motivaci ani tak nejde, ale skloubit to nějak časově s Mužovou nepravidelnou pracovní dobou a dobou, kdy Minicyklistka spí a nepotřebuje moje služby...! Zatím to vypadá, že nejvhodnější čas u nás doma bude brzy ráno - po posledním nočním (nebo taky prvním ranním) kojení balím ranec a vyrážím směr posilovna. V 5.45 už se loguju a nedočkavě ze sebe stahuju svršky. 


Při vůbec první návštěvě fitka jsem byla tak hin z toho, že mám k dispozici skoro celé ráno pro sebe, že jsem čtvrthodinu lítala mezi stroji a samou radostí nevěděla, na kterou činku dřív skočit. Pak jsem byla nucena se trochu zklidnit, abych spánkem vykoupenou dobu nepromrhala neefektivním pobíháním, a zamířila do multihaly s olympijskými činkami. Teď, když času o samotě není nazbyt, je zapotřebí odcvičit co nejefektivněji za krátkou dobu. Takže jsem najela na staré známé stronglifts. Beru to teď pěkně pomaličku, 40 kg výchozí váha v mrtvém tahu a dřepech je pro začátek ideální. S radostí jsem zjistila, že techniku si svaly pamatují, teď jen být důsledná a hlavně se pravidelně vracet. Jak já jsem se na tenhle okamžik těšila! Po porodu jsem poctivě dřela jak blázen, aby hloubkové svaly trupu a zad byly v cajku, než se pustím do těžších vah, a nová éra posilování je konečně tady. 

Jsem definitivně zpátky!

8 komentářů:

  1. na fotce vypadáš krásně šťastně :) tak ať se dobře zvedá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Bych se měla inspirovat, velká činka se nám tu už nějakou dobu válí bez povšimnutí. Překvapuje mě, že máte fitko otevřené takhle brzy ráno, tipuju, že v nejbližším městě nic dřív než v sedm, nebo spíš až osm hodin ráno k dispozici nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jú, vy máte velkou osu doma? Brala bych taky. A propos domácí posilovna - lákalo by mě postavit si na zahradě překážkovou dráhu, vyblbla bych se já i mrňata :)

      Vymazat
    2. Ano, ano, velkou činku, nakládací jednoručky a tyč na přitahování, to doma máme. Bydlíme na vsi, takže se vybavení hodí. Překážková dráha by mohla být skvělá. Nechala jsem se inspirovat a činku "oprášila", teď jde o to, zda vydržím. Jak se daří s posilováním Tobě?

      Vymazat
    3. Juu, tak to se mate :)
      Mne to jde celkem dobre, ted na cestach a mimo domov jsem zase u posilovani s vlastni vahou a therabandu, ale stihla jsem si tu v CR zajit i do posilky.
      Tak drzim palce, at elan vydrzi!

      Vymazat
  3. 5,45 ?? pane jo obdivuju! :) i kdyz se priznam, ze jsem si minuly tyden poridila permici do posilky, takze se pridam :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekdy i v 6.15, o case rozhoduje Minicyklistcin zaludek.
      Preju prijemne zazitky v posilovne!

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!