středa 1. ledna 2014

2 Týden 8: 10 km volným stylem

Krásný Nový rok vám všem! 

Snad jste si konec roku s třináctkou na konci užili a vstup do olympijského roku pro vás začal pohodově stejně jako pro mě. Ještě těsně před Silvestrem se mi podařilo vyplnit další z mých snů. Nemám totiž ráda silvestrovské oslavy, ale ráda poznávám lidi a tak, pokud nejsem s rodinou a přáteli, se nevyhnutelný konec roku snažím prožívat a poznávat jinýma očima - ve společnosti nových známých (na Silvestra je snadné se seznamovat) nebo rovnou v novém prostředí. Předloni jsem si k půlnoci připíjela s Finy, loni se Silvestr nesl v perském duchu a letos nad Islandem a nemocí vyhrálo Norsko. Během deseti minut byl zarezervovaný hotel a sbaleno a tak jsem večer před odjezdem mohla věnovat sestavování itineráře. 

Bohužel mě na cestách zajímá úplně všechno od nových pokrmů, které ráda vyzkouším, přes kulturu a muzea, sportovní vyžití až po courání po obchodech, takže mám poměrně potíže vyselektovat to nejdůležitější a skloubit to s otvíracími dobami, 24 hodinami denně a potřebným relaxem, protože honba za zážitky bez možnosti je strávit je mi trochu proti srsti. Nakonec se mi podařilo navštívit všechny pečlivě vybrané památky: Strávila jsem x hodin v muzeu Kon-Tiki a prošla se po palubě lodi Fram, navštívila Muzeum vikingských lodí, Muzeum Edvarda Muncha, podívala se na vrcholek můstku v Holmenkollenu a nasávala mrazivou atmosféru při procházkách centrem. A taky jsem si zabruslila a našla pár keší. 

Protože síťová karta v laptopu nefunguje uspokojivě, neměla jsem možnost (a čas, který jsem věnovala jiným aktivitám) včas vyvěsit vaše výkony. Jak jsme se s poštědrovečerní desítkou vlastně poprali? 

Jana vyběhla stejně jako já do terénu a endomondo se jí nakonec podařilo přemluvit ke spolupráci, třebaže nějaké mouchy se ještě dají vychytat. Deset kilometrů v okolí sjezdovky jí vyneslo hodinu a 23 minut. 










Villette se skoro podařilo uběhnout intervaly z minulého týdne a tak jí zbývá jen desítka, kterou zatím kvůli nemoci splnit nemohla. Přeju brzké uzdravení a rychlý návrat k pohybu, Villette! 
Na fotce vidíte bezlepkové mandlové cukroví. Můžu poprosit o recept? 

(Odpověď na otázku z mailu: Jo, klidně použij i kolo.)



Na mě 10 km čekalo hned v pvní svátek vánoční. S břichem plným bramborového salátu a lineckého jsem se rozběhla vstříc vylidněným ulicím a lesu. Nemůžu říct, že se mi běželo úplně pohodlně, ale ten pocit na konci! Že jsem se navzdory mírné lenosti a dobrému jídlu na stole vypravila ven a disciplínu si udržela i v dalších dnech.  
Protože dnes už je středa a týden se půlí, nevidím smysl v zadávání nové výzvy, ta přijde až zase v neděli (a můžu prozradit, že se dočkáte tabaty). Což znamená, že tento týden bude malá přestávka. Pokud tedy chcete. Pokud ne, potěšte mě svým libovolným pohybovým výkonem, nechám ho na vaší fantazii. 

A ještě jedna otázka na závěr: Co nebo jakou formu pohybu byste ve výzvách uvítali? 

2 komentáře:

  1. Silvestr v Norsku byl určitě zajímavější než můj pracovní;) U výzev bude fajn, když to bude různorodé jako doposud a ne zbytečně moc náročné na místo a nářadí (prosím nic, na co se musí do fitka apod.). Na druhou stranu získat z výzev tipy na oživení cvičebního programu taky není špatné, zrovna minulý týden jsem si vytvořila vlastní obměnu pyramidy s angličáky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zpětnou vazbu! Zhruba tak jsem to měla v úmyslu na začátku (nenáročnost na vybavení a finance, různorodost) a chtěla bych v tom pokračovat dál. Jen tedy nápady aby nezačaly drhnout, zatím se inspirace najde.
      Jo a Silvestr byl fajn, pohodový den a večer. Změna prostředí prospěje skoro vždycky a nemusí to být jen 31. prosince :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!