pátek 1. března 2013

3 Lucy Minerals - moji oblíbenci

(Omlouvám se těm, kteří na tenhle příspěvek klikali od včerejška a dočkali se oznámení, že požadovaná stránka není dostupná - při korektuře článku jsem smázla přednastavené datum a post se tak ocitl v oběhu dřív, než jsem datum opět stihla nastavit správně.)

Dnes máte poslední příležitost nakoupit u Lucy Minerals. Mně se podařilo zásobit se u jejich loňských podzimních akcí, tudíž strádat nebudu. Poprvé jsem LM objevila až na sklonku roku 2011 a stihla vyzkoušet skoro všechno s výjimkou štětců.

Moje nejčastěji používaná kosmetika od Lucy Minerals
Dekorativní kosmetiky LM jsem se nabažila až dost a škála nadšení nad jejich produkty se u mě odráží v různé intenzitě. Asi nejvíc se mi zamlouvají jejich MMU, k tomu nemám jedinou výtku. Taky minerální pudr OCC je výborný, opravdu zmatňuje, aniž by ucpával póry. Že zakryje různé přetahy nebo ostré přechody u tvářenky, aniž by pozměnil barvu toho, co je pod ním, je vlastnost, která mi imponuje. 

Míň nadšená jsem byla z tvářenek. Vyzkoušela jsem odstíny Healthy, Matte Rose, Juicy Peach, Afterglow. Ani jedna mi vyloženě nesedla - buď byly moc tmavé, nebo se shimmerem, který obecně moc nemusím (poněvadž se většinu roku lesknu i bez něj). Asi nejvíc mému ideálu se blížila Juicy Peach, kterou jsem si nakonec v plné velikosti neobjednala, protože jsem dostala dva vzorky zdarma k různým zásilkám, tudíž mi celkem tři vzorkové velikosti budou stačit. S ostatními vzorky nevím, co si počnu, zatím mi doma leží v krabičce s dalšími nepadnoucími kousky. Nejvíc jsem si nakonec oblíbila odstín Precious - studenější růžově broskvová barva s minímálním třpytem. Precious používám každodenně a můžu konstatovat, že i tak mi ještě takových deset let vystačí.

Stíny... Tak to je asi nejrozporuplnější kapitola. Většinou dobrá pigmentace a výdrž, ale ne vždy odstíny, které odpovídají popisu. A cena taky není z nejnižších, kupříkladu takové stíny od Silk Naturals jsou mnohem levnější a minimálně stejně kvalitní. Zas na druhou stranu, stíny od LM jsou mnohem lepší než Meow Cosmetics. Mám raději stíny matné, případně s lehkým shimmerem. LM má výběr bohatý a přehledně rozdělený. Moje nejoblíbenější stíny jsou ty z neutrální až studené palety - Chelsea, Raisin, Jasmine, Slate a Midnight. Jak vidíte, nevyžívám se ve stínech výrazných. Uniká mi smysl takového líčení, spíš než atraktivně bych si připadala zmalovaná jako ruská truhlice.  

Nejoblíběnější oční stíny - odshora dolů Slate, Raisin, Chelsea, Jasmine, Midnight
Vyzkoušela jsem i práškové linky - Espresso a Fig. Zatímco prvně jmenované se mi na sobě zdají až příliš tvrdé a jsou mnohem tmavší než obrázek na webové stránce, Fig používám moc ráda. Je to směs světlejší hnědé a fialové barvy, která dobře drží i na vnitřní linii oka. Ráda ho používám i jako stín.

Co bych doporučila všem a všemi deseti, jsou balzámy na rty. Nádherně voní, to je moje první asociace k nim. Předlouho na rtech vydrží a zvláční je. Je jedno, jestli je to jen bezbarvý Lip Dip nebo barevné balzámy. Jsou trochu měkčího charakteru a tak je z tuby při aplikaci moc nevytáčím. Jestli mi něco z LM opravdu přirostlo k srdci, tak jsou to kromě minerálního makeupu i tyhlety balzámy. 

Dobře vyberte, pokud se chystáte objednávat!

3 komentáře:

  1. ja tuto znacku vobec nepoznam :)

    Inak pozyvam na TOP giveaway o vlasovu kozmetiku Macadamia hair. Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale obávám se, že poštovné by Tě stálo majlant. Ráda jsem však nakoukla na Tvůj blog!

      Vymazat
  2. Ty stíny jsou bomba! Miluju modrý, stříbrný, šedý a černý barvičky na očích :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!