středa 28. listopadu 2012

0 Útrapy pragmatika a ekologická řasenka

Konečně mi dosluhuje moje současná řasenka a tak jsem využila slevového kupónu, který jsem získala za své nákupy, a vyrazila o předešlém víkendu na lov nové. Ten kouzelný papírek oznamující 25% slevy už mě totiž douho pálil v kapse, ale protože jsem domů nic nepotřebovala, nechtěla jsem ho využívat pro nic za nic. To jsou ty útrapy pragmatického člověka... Peněženka nacpaná slevovými kupóny, ale nepotřebujete ani oblečení, ani malovátka, ani vybavení domů..., vánoční dárky už jsou koupeny (se slevou z předešlých slevových kupónů)... Prostě mám všechno, co potřebuju a chci! Moc ráda bych se podělila s oběťmi současné konzumní pasti, ale ony jsou ty kupóny platné jen s členskou kartou na stejné jméno...


Protože na světě je přehršel výrobců kosmetiky, musí se nějak sortovat. Parametry pro moji dekorativní kosmetiku jsou takovéto:

- netestovaná na zvířatech (na obalu bývá malinký zajíček ve skoku)
- pocházející z ekologicky pěstovaných surovin (certifikát EcoCert) a zohledňující lidská práva těch, kteří suroviny pěstují a zpracovávají (Fair Trade)
- minerály bez silikonů, parabenů a syntetických konzervačních látek (minerální kosmetika není ekologická, protože minerály se nedají pěstovat; zato je přírodní, pokud obsahuje minerály vyskytující se v přírodě - v ingrediencích to bývá mica, oxidy železa, oxid zinečnatý a oxid titaničitý)

Na blozích se zelenou kosmetikou jsem narazila na novinku od UNE, řasenku Green Pride Volume Mascara, která se honosí certifikátem od EcoCertu. UNE je francouzská značka přírodní kosmetiky, cenově přístupná široké veřejnosti. 


Zatím jsem nic jiného od téhle značky netestovala a tak jsem na řasenku hodně zvědavá. Zvlášť když se těší takové oblibě jak pro svůj původ, tak pro své vlastnosti. Zatím můžu jenom říct, že kartáček je střední velikosti, hezky kulatý se stejně dlouhými štětinami po obvodu. Malé štětinky na konci kartáčku vypadají, že by mohly zachytit i krátké řasy v koutcích očí. Balení je z recyklovatelného plastu a barevné provedení se mi líbí, hezky koresponduje se jménem. 

Teším se, až ji vyzkouším :) Popovídám pak víc.

Mějte se co nejlíp! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!