pátek 26. června 2015

0 Vzorek týdne: Neal’s Yard Remedies - Frankincense Hydrating Cream

Jednoduchost a přímo k věci, takhle by se Frankincense Hydrating Cream od britských Neal's Yard Remedies dal popsat dvěma výrazy. Krém se podle výrobce hodí pro všechny typy pleti (a já bych jen dodala, že snad jen ti s poměrně mastnou pletí by se mu mohli vyhnout), je z 91 % vyroben z organických surovin a vejde se i do kategorie vegan. 


Protože krém postrádá SPF, používala jsem ho jen na noc. Obsah vzorku o velikosti 5x5 cm mi vystačil víc než na týdenní večerní péči a to je co říct. Nemám v oblibě vzorky, které jsou tak na jedno dvě vyzkoušení, to mi jaksi neřekne nic. A vůbec nejradši jsem, když mi e-shop (tento vzorek mám ze skincity.se) pošle na vyzoušení rovnou cestovní balení. To se to potom testuje! 

Nicméně, ten malý čtvereček v barvě levandule mě velice potěšil. Krém kůži slušně hydratuje a zvláčňuje ji, neucpává póry, pleť ráno vypadá odpočatá a v klidu. Jak jste si už vyvodili z předchozího odstavce, krém je navíc hutný a k aplikaci na celý obličej (krk a dekolt u vzorků netestuju) ho postačí málo. Jinými slovy: Pokud se rozhodnete pořídit si plné balení o 50 gramech (já to neudělám a hned vysvětlím proč), nebudete těch 28 britských liber, co kelímek stojí, litovat. A hned musím dodat: Kdy už se proboha přestanou používat kelímky? Co takhle tuba?

Jak už název napovídá, krém obsahuje esenciální olej z myrhy a kadidlovníku. Myrha má kromě relaxačních účinků pozitivní vliv na hojení malých kožních oděrek a ranek, podobné účinky má i kadidlo. Takže, kdo má rád jejich vůni, zabije dvě mouchy jednou ranou, mně naopak parfemace vadí. I když se jedná o esenciální oleje a žádné syntetické parfemové složky, vůně mi přijde až moc výrazná. Sice není tak těžká, jak by se vzhledem k použitým esenc. olejům očekávalo, ale přesto - less is less. Ovšem berte mě s rezervou, já jsem zvyklá na minimum přidaných voňavých látek a často se mi stává, že v parfumerii bez milosti odložím příliš voňavý krém nebo olej, pokud mám možnost je napřed vyzkoušet. 

Myslím, že na léto a vůbec teplejší půlrok je krém až moc hutný, ale na podzim/v zimě bych ho klidně používala. Plné balení si ovšem z důvodu uvedeného výš nekoupím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!