úterý 29. října 2013

14 Chcete si se mnou zacvičit? Týden 1

Motivace pravidelně se hýbat na čerstvém vzduchu klesá společně s ranními teplotami... Tak co takhle nenechat se letos zaskočit tmou, zimou, plískanicemi a leností? Pokud se vám chce (a já se vsadím, že některým z vás jo), hýbejte se letošní zimu se mnou. Doufám, že mě nenecháte ve štychu, moje týdenní "výzvy" vezmete za své a budou vás bavit!

Ale to není všechno! Ráda bych, abyste se o svoje úspěchy (protože každý splněný týden je úspěch, bez ohledu na výkon) podělili tady u mě na blogu. Jak? Pošlete mi fotku. Nemusíte fotit sebe - třeba vás zaujme ranní jinovatka nebo něco jiného během samotného cvičení. Fotky účastníků (nebo od účastníků) budu zveřejňovat každou neděli u sebe na blogu a v pondělí se rozjede další projekt. 

Ráda bych, aby se cvičení mohl zúčastnit každý, kdo má jen trochu zájem udržet se přes podzim a zimu ve formě, bez ohledu na finanční možnosti. Půjde o pohybové aktivity venku i takové, co bez problémů zvládnete doma. Budete potřebovat jen nějaké ty stabilní boty, stopky nebo cokoli, co měří čas. Kdo máte chytrý telefon, doporučuju nějakou chytrou aplikaci - Endomondo, RunKeeper, Runtastic atp. Ostatní pomůcky, které plánuju zařadit, najdete bez problémů doma nebo pořídíte za pár korun. Hlavní je a bude vůle! 

"Výzva" prvního týdne:
1. Překonejte nějakým způsobem 3 km (můžete je uběhnout, ujít, uplavat, ujet na kole, na bruslích atp. - ne autem samo sebou!).
2. Změřte si čas.
3. Pořiďte fotku.
4. Pošlete mi čas a fotku na mail: norsk.skogis@gmail.com. Deadline sobota 21.00 hod. 


V neděli se důkazy vaší vůle dočkají samostatného příspěvku (a já se samozřejmě připojím se svou troškou do mlýna). Zveřejňovat budu jen křestní jméno, iniciály nebo přezdívku (rozhodnutí je na vás).

Tak co, mám s vámi počítat?  
Překonáváme jen a jen sami sebe a své míň motivované já :)

14 komentářů:

  1. Si super! Rada sa zapojím, lebo sa k cvičeniu neviem dokopať, hoci je teraz na Slovensku tak pekne....(Len aby som neskončila u 1.týždňa)... Hádam sa mi podarí aj nejaká fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tak teda jo, jdu do toho. :) (Hlavně na to nesmím zapomenout....)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneska (po zbouchané tabulce čokolády) si říkám, že asi zase začnu cvičit. Rok jsem cvičila skoro každý den a teď už na to asi měsíc kašlu. Už mě to nebavilo, ale teď už mi to zase chybí a asi do toho pudu! Teda když nebude venku moc velká zima :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neexistuje špatné počasí, jen nevhodné oblečení. Jak není venku -30, jde všechno ;) Ne, dělám si trochu legraci... Budu ráda, pokud se zapojíš, Akkarin! Těším se na mail ;)

      Vymazat
  4. Skvelý nápad! Tiež sa na to dlho chystám, takže sa veľmi teším takejto výzve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ojojoj, jak já budu mít zahlcenou schránku! Jen tak dál!

      Vymazat
  5. Počítej se mnou :) Tenhle nápad se mi hodně líbí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už teď se těším na mail, Lúco! :) Rezervuju Ti na neděli místo.

      Vymazat
  6. Skupinový hecing? :-D
    Dobrý nápad, i když já se nezapojím. Minimálně ne v tuto chvíli :) Doma už nějaký ten den poctivě cvičím každý den, vybíhat se zatím nechystám. Ale až na to dojde, dám vědět! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hecing ani ne, spíš mě baví interakce se čtenáři a jsem zvědavá, jak to celé bude probíhat :)

      Vymazat
  7. Skvělý nápad! Máš to v poště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videla jsem! ;) Diky! Hezky sis makla, nabehala jsi malem trikrat tolik :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!