středa 19. června 2013

2 Přírodní rtěnky a kvalita? Jo.

Nebudu chodit okolo horké kaše a rovnou vybalím, že tyhlety rtěnky patří k tomu nejlepšímu, co jsem ve rtěnkové džungli přírodní kosmetiky našla.


Hemp Organics jsem na blogu ještě nepsala. Značka patří k těm dražším (za rtěnku jsem zaplatila necelých 17 dolarů), ale dobrá zpráva je, že cena odpovídá kvalitě. Dostane se vám, aspoň v případě odstínu Ruby, syté barvy a dlouhé životnosti na rtech (postupem času a "obnošenosti" na rtech matní až stainuje). Rtěnka se dobře nanáší, pěkně po rtech klouže a ulpívá. Přírodní rtěnky totiž díky vysokému obsahu olejů můžou být poměrně mastné a je tak zapotřebí vícero tahů, než barva chytí. Což na druhou stranu může být výhoda v tom, že takové rtěnky málokdy vysušují rty (pokud tedy neobsahují hodně ricinového oleje, který má vysušující účinky). 

Ale ani jedno není případ Ruby - lehce se nanáší a rty zachovává ve velmi dobrém stavu, balzám pod ni netřeba. Konzistence je maličko granulovitá a parfemace neutrální. Výsledný finiš lehce lesklý (rtěnka je bez třpytek), po půlhodině se lesk mírně vytratí. Odstínem jsem úplně okouzlená, dlouho jsem hledala temně rudou, vínovou rtěnku a protože vzorky nebo swatche jaksi nebyly k sehnání, šla jsem jen podle slovního popisu. Byl to celkem adrenalin - 17 dolarů za rtěnku, která by mi nesedla? Naštěstí se rozčarování nekonalo. Od stejné značky mě ještě láká o něco tmavší odstín Black Cherry, uvidíme do budoucna. Ruby je pro mě ideální rtěnkou k večernímu líčení.

Ke koupení zde.

A ještě složení: 
*Castor oil, *beeswax, candelilla wax, carnauba wax, *hemp seed oil, *jojoba oil, natural tocopherols. May contain: Mica, iron oxides, titanium dioxide, kaolin, carmine. (natural colors)
*Certified Organic
***
Peacekeeper Cause-Metics už znáte. Čas mě přesvědčil o tom, že Compassionate je mojí srdcovkou. vytkla bych jí jen maličkost - chce to přejet rty víckrát, pokud chcete opravdu červenočervený výsledek (jako na fotce v tomhle postu). Cena víc než přijatelná, deset dolarů je pro mě naprosto schůdná suma. Čtěte víc ve výš uvedeném odkazu. 
***
Tuscany Rose se v mojí rtěnkové sbírce ještě pořádně nezabydlela, ale vyšvihla se mezi favoritky (o čemž svědčí škrábance na obalu). Zásluhu na tom nese vcelku všední, ale lichotící odstín. Nevypadám přímo namalovaně, ale je to setsakramentský rozdíl oproti "nahým" rtům. Nadto se může pochlubit lehce roztíratelnou konzistencí a zvláčňujícím účinkem. Uvítala bych, kdyby rtěnka vydržela trochu déle než hodinu, ale co nadělám... Jsem moc spokojená i tak. Řekla bych, že tahle rtěnka nejvíc vynikne na slečnách/paních se světlejší pletí. V kombinaci světlá pleť/světlé oči/přirozeně tmavé řasy vypadá asi fakt dobře, mám-li soudit z komplimentů, kterých se mi (asi díky rtěnce) dostalo.
Jestli jsou ostatní rtěnky od Ecco Bella stejně kvalitní, pořídím si jich časem víc.
Složení:
Castor Oil, Isopropyl Palmitate (From Palm Oil), Candelilla Wax, 100 IU Vitamin E, Organic Calendula Oil, Organic Chamomile Oil, Organic Jojoba Oil, Flower Coated Iron Oxide, Carmine.
***
AnnMarie Borlind, Frosted Plum už taky znáte. Pořád stálice. Spolehlivá, dobře vypadající, zvláčňující. Víc čtěte tady. Vysoká cena, ale koupě nelituju. Jeden z mých malých kosmetických pokladů. 
Zleva: Hemp Organics Ruby, PK Compassionate, ERcco Bella Tuscany Rose, AMB Frosted Plum

2 komentáře:

  1. Přírodní rtěnky mám v plánu taky vyzkoušet, ale značky, které uvádíš neznám - co jsem viděla, tak u nás jsou k dostání především od Lavery a Logony..atd. Moc se mi líbí odstíny - jeden hezčí než druhý!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laveru jsem vyzkoušela, ale moc mě neuchvátila. S Logonou jsi mi nasadila brouka do hlavy :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!