čtvrtek 25. dubna 2013

5 Poděkování všem čtenářům

(...jen tak spontánně...) Moc bych vám chtěla poděkovat, čtenářům pravidelným i náhodným, za komentáře a zájem o další články. Díky i za mejly, s nimiž si dáváte práci a píšete je (a já je poctivě čtu). Je radost vás takhle virtuálně poznávat!
 
Prožijte minimálně stejně krásný den, jako jsem dnes měla já!

5 komentářů:

  1. Excellent post. I definitely appreciate this site.
    Continue the good work!

    Feel free to visit my webpage http://gto120dlaocm402mfos02.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jako pravidelena ctenarka dekuji za tento krasny blog. Dozvedela jsem se hodne novych veci a prestala jsem pouzivat sulfaty a presla jsem na prirodni pecujici kosmetiku. Diky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju Tobě, villette! Ať se Ti tu líbí i nadále!

      Vymazat
  3. Jsem na tom stejně jako villette. A těším se jako malé dítě na nové příspěvky. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Tobě, aangie! Ony se příspěvky píšou líp, když vím, že je nepíšu pro neosobní dav, ale pro konkrétní lidi :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!