pondělí 4. března 2013

4 Přírodní rtěnky Peacekeeper Cause-Metics

V zimě moc ráda nosím rtěnky. Připadám si totiž jako děsná bledule a rtěnky toho dovedou hodně spravit. Naopak nerada je nosívám v létě, protože mám pocit, že teplem rychle změknou a co nevidět budu vypadat jako klaun. 

Upřednostňuju rtěnky matné, dobře pigmentované a s přírodním složením. 

Zleva: Healthy, Wise, Compassionate
Značku Peacekeeper Cause-Metics (PK) jsem objevila na iHerb, když jsem sháněla něco lehkého, ale dražšího, co by nepřetáhlo váhový limit a zároveň mě pošouplo přes částku 40 dolarů (což tehdy znamenalo poštovné zdarma). Nerada nakupuju zboží, na které si nemůžu přečíst recenze, přesto jsem to se rtěnkou PK Paint Me Wise riskla a vyplatilo se. Stejně tak mě potěšil odstín Compassionate. Odstín Healthy má narozdíl od svých sestřiček kratší výdrž a je mnohem krémovější. Konzistencí připomíná balzám.  

Tady jsou podrobnější informace a dojmy: 

Na iherb.com je Paint Me Healthy popisována jako "Rosy brown, with a sprinkling of mauve. Perfect for that natural, fresh-faced look. Especially good on women with very pale skin."  Barvě bych moc nevytkla, myslím, že odpovídá popisu. Barevně mi rtěnka vyhovuje a opravdu vzbuzuje dojem zdravějšího, svěžího vzhledu. Určitě se hodí pro ženy s velmi světlou pletí, k nimž se já sama se svou světlou pletí s olivově-zlatavým odstínem nepočítám. Přesto si myslím, že rtěnka bude lichotit i těm s tmavší pletí než velmi světlou. 


Peacekeeper - Paint Me Healthy
Konzistence je hodně krémová, na rtech se roztírá bez problémů a nedrhne, i když máte zrovna sušší rty. Pěkně rty zvláční, zvlášť přes zimu. Nevyzmizíkuje úplně suchá místa, ale ani je nezvýrazní. Zároveň je však rtěnka hodně měkká a ulpívá na všem možném, čeho se zrovna dotkne. Aspoň tu první desetiminutovku. Po zhruba čtvrthodině se barva do rtů pěkně "vpije" a vydrží cca hodinu dvě. Barva je výrazná už v jedné vrstvě.  

Složení: Ricinus communis (castor oil), cera alba, copernicia cerifera (carnauba wax), butyrospermum parkii (shea butter), simmondsia chinensis (jojoba seed oil), theobroma cacao (cocoa), tocopherol form (vitamin E), [+/- mica, carmine (Cl 75470), titanium dioxide (Cl 77891), iron oxide (Cl 77491), (Cl 77492), (Cl 77499), ultramarine blue (Cl 77007).


***

Paint Me Wise jsem prostě musela mít. Můj vkus ohledně rtěnek se za poslední dva roky hodně změnil, užívám si rtěnky výrazné. Ale jen k večernímu líčení. Do práce by tohle bylo mocmocmoc. Pro mě. 

Na iHerbu se praví, že tato rtěnka je "Classic, sophisticated Medium Burgundy. An essential daytime look for brunettes and a dramatic evening look for women with lighter hair." Souhlasím. Líbí se mi, že barva táhne spíš do studena a že rtěnka na rtech dlouho vydrží (přežije i večeři a neobtiskává se na sklenice a to je pro mě velké +). 

Peacekeeper - Paint Me Wise
Konzistence je sušší a hutná. Na rty je zapotřebí hodně přitlačit a aplikaci opakovat, aby barva byla tak výrazná jako na fotce, ale pak drží jako přibitá - skoro mi připomíná lipstain. Po pár hodinách se může stát, že vám rtěnka začne z prostředka rtů mizet a připomínat spíš konturku. Neodvažuju se ji používat ve dnech, kdy mám sušší rty, určitě by měla tendence zalézat do rýh a zvýrazňovat nehezké. 

Složení: Ricinus communis (castor oil), cera alba, copernicia cerifera (carnauba wax), butyrospermum parkii (shea butter), simmondsia chinesis (jojoba seed oil), theobroma cacao (cocoa), tocopherol form (vitamin E), [+/- mica, carmine (ci 75470), titanium dioxide (ci 77891), iron oxide (ci 77491), (ci 77492), (ci 77499), ultramarine blue (ci 77007).

***

Paint Me Compassionate jsem měla v košíku asi dva měsíce, než jsem se odhodlala nákup odkliknout. Nemohla jsem se opřít o nic víc než o informace výrobce: "Dark, rich, red lipstick with black undertones. Looks best on women of color, brunettes, or anyone with a bold attitude." Poněvadž nejsem "woman of color" ani brunetka, řadím se ke kategorii "anyone with a bold attitude". A to by bylo, abych tuhletu rtěnku neměla! Zvlášť po mém nadšení z kolegyně Wise

Nejlepší na téhle rtěnce je asi barva. Takhle si představuju červenou. Líbí se mi, že nejde do oranžova ani do hněda. Byla jsem zvědavá na ten černý podtón, představovala jsem si třešně srdcovky... Ale nějak tam ten černý podtón nevidím. Vlastně škoda, že rtěnka není o kousek tmavší. 

Na rtech je rtěnka mnohem lesklejší než v tubě a leskem předčí i předchozí dvě rtěnky. Co se týče krémovitosti, je vláčnější než Wise, ale ne tak krémová jako Healthy. Zvláčňuje rty a dobře se nanáší, nevysušuje. Barva nejlíp vynikne až po opakované aplikaci. Dojem bude určitě hezčí s použitím konturovací tužky, ale ty nevedu. Chyba, já vím. 


Peacekeeper - Paint Me Compassionate
Pro večerní líčení je Comapassionate horký favorit, do práce jsem na ni zbabělá.    

Složení: Ricinus communis (castor oil), cera alba, copernicia cerifera (carnauba wax), butyrospermum parkii (shea butter), simmondsia chinesis (jojoba seed oil), theobroma cacao (cocoa), tocopherol form (vitamin E), [+/- mica, carmine (ci 75470), titanium dioxide (ci 77891), iron oxide (ci 77491), (ci 77492), (ci 77499), ultramarine blue (ci 77007).

***

Všechny rtěnky jsou vyrobeny z ricinového oleje, včelího vosku, bambuckého másla, karnaubského vosku, kromě toho obsahují i jojobový olej, vitamín E a minerální barviva. Žádné minerální oleje, parabeny nebo silikony. Všechny výrobky PK včetně rtěnek jsou cruelty-free. 


Na značce Peacekeeper Cause-Metics jsou mi sympatické také jejich filantropické aktivity a snaha pomáhat ekonomicky a společensky znevýhodněným ženám. Veškerý zisk z prodeje je věnován na financování těchto aktivit, informace o tom vás do očí praští hned na balení a "příbalovém letáku". Za mě palec nahoru!


Rtěnky jsou k dostání mj. na iherb.com a stojí necelých deset dolarů. 

4 komentáře:

  1. To jsou moc hezké barvy! Taky jsem bledule..
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky se mi líbí. Na iherb.com jdou sehnat i další barevné alternativy.

      Vymazat
  2. Ahoj, máš pěknej blog. Taky sem dřív blogovala ale pod jinou přezdívkou a na jiném blogu, pak mě to přestalo bavit,a le tedka se vracím na blogspot. Bohužel jsem ztratila všechny spřátelené holky a nemám si s kým povídat o hubnutí atd. Hledám proto někoho zhruba v mém věku s kým si občas virtuálně pokecám, tak pokud budeš mít čas jukni ke mě. Díky.

    Grey Sky na http://mylifeofgreysky.blogspot.cz/



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Grey Sky!
      Koukala jsem k Tobě na blog, určitě pokračuj. Na hubnutí mě moc neužije, protože pokud člověk nemá zdravotní obtíže spojené s nadváhou/obezitou, nevidím důvod prodietovat x desetiletí svého života jen kvůli vyfotošopovaným modelkám a společenskému tlaku.
      Krásné slunečné jaro Ti přeji!

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!