pondělí 31. prosince 2012

6 Šťastný nový rok všem!


Do nového roku bych vám všem chtěla popřát v první řadě zdraví! A taky vůli k uskutečňování vašich plánů a cílů, ta je hodně důležitá. A když bude potřeba, ať při vás v rozhodujících chvílích stojí štěstí.


Děkuji vám všem náhodným i pravidelným čtenářům za komentáře a nakouknutí. 
Jsem ráda, že se vám tu líbí! :)

Užijte si dnešní večer, pokud se někam chystáte i pokud zůstáváte doma. Já sama jsem nanejvýš zvědavá, co přinesou následující hodiny - jsme pozvaní na perský večírek. Jsem ráda, že rok můžu zakončit něčím, co jsem ještě nezkoušela. Je to přesně v mém duchu pořád poznávat dosud nepoznané a učit se novým věcem.


Krásný zbytek roku!

6 komentářů:

  1. ano, to plnění cílů je důležitá věc :)
    přeju krásný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si Persko - Silvestrovský večírek a těším se na tvé další články v novém roce 2013!!

    P.s: Doufám, že můj kotník si vezme k srdci tvé přání hodně zdraví... Zrovna teď bude dělat problémy - potvora...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, večírek byl parádní :) Domluv kotníku a brzy se uzdrav!

      Vymazat
  3. To muselo být dost dobré :) Ať se Ti v Novém roce moc a moc daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byla to zábava :) Uvažovali jsme, že by nebylo od věci oslavovat konce roku vždy jiným způsobem, tak se letošního Silvestra hodláme zúčastnit finského večírku.
      Všechno dobré v novém roce i Tobě! Musím zas kouknout na Tvůj blog :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!