pátek 30. listopadu 2012

0 Chumelí se, chumelí...

Tenhle týden jsem neměla moc času a tak byl blog trochu opomíjen. Vězí za tím práce, pomalé stěhování na jiný pracovní post, tréninky... Z těch mám obzvlášť radost, stronglifts evidentně mému běhání svědčí. Poslední desítku jsem běžela na pohodu, přesto jsem měla průměr pět minut na kilometr. Nezbývá než si přát stejně dobrý vývoj i přes zimu a na jaře. 

Momentálně ještě dávám dohromady posilovací tréninkové lekce určené pro malé skupiny, takže počítám a přeměřuju. Stopky mi málem srostly s rukou. Od vedení jsem dostala zelenou k tematickým tréninkům, takže posilovna na téma OH a boxerská tréninková příprava jsou skoro hotové. V únoru to spouštím a už teď se neskutečně těším. 


Do toho začalo sněžit, advent je za dveřmi... O víkendu vytáhneme vánoční výzdobu a domov pěkně ozdobíme. Pak už jen napéct a zabalit dárky... :)


Snad se taky máte tak suprově jak já! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!