pátek 8. srpna 2014

5 Když se (marnivé) sny stanou skutečností

Taky někdy zažíváte, že se okolnosti tak nějak semelou a všechno vám hraje do karet? Že cítíte pozitivní vibrace okolo, dokážete se na ně naladit a pak už se jen vezete na vlně směrem ke svému cíli? Někdy mám dojem, že se energie okolo jakoby zhmotní, zhustí a že ji málem cítím jako jemnou, lehkou kapalinu, kterou se můžu probírat rukama. Čas se trochu zkomprimuje a prožívaná skutečnost se jaksi "naúhlí" (nevím, jak líp to popsat, představuju si to, jako kdybyste klasický trojrozměrný prostor mohli ohýbat nábojem celkové situace a svého rozpoložení). V takových chvílích mi vždycky připadá, že stačí jenom plout s proudem a ten mě spolehlivě doveze a vysadí přesně tam, kde jsem si přála přistát. Nejednou jsem se takhle dostala k milníkům, které pro mě byly - v pár případech existenčně - důležité...  (A co teprv když s sebou na takovou jízdu vezmete i podobně naladěného, ale míň uvědomělého člověka, to pak vyvstane pár "notyvole" momentů, zatímco vy se jen usmíváte pod fousy a jste šťastní, že jste tuhle rovinu mohli někomu ukázat). 

Nevím, jestli jsou takové dny/týdny vyústěním předchozí dřiny. Ale pokud by se takové magické chvíle daly označovat slovem štěstí, vždycky si budu stát za tím, že tohleto se stává jen připraveným. Bez ohledu na to, jak sami hodnotíte svoje předchozí oběti a jak vaše úsilí hodnotí lidi kolem.  

Takže jenom zlomky tohoto týdne... Protože jakékoli další pitvání by vedlo k rozbití celé úspěšné bubliny. 

***

Přála jsem si, aby rozbalování nikdy neskončilo...


... pak jsem jen dlouho hleděla na ty malé červené krabičky a potěžkávala je v ruce... 


... promítala si fotky, které jsem na webu i v duchu viděla nejmíň x-krát. A které se najednou zhmotnily přede mnou...


 Ano, ta těžká kovová balení jsou úžasná. A jejich obsah taky.


Zatímco Kjaer Weis potěší zrak, sluch (to magnetické zavírání tak krásně jemně klape) a hmat (pochopí asi jen ten, kdo KW někdy držel v ruce), SAMA bude doufejme stejně luxusním zážitkem pro smysl čichový. 


Že se jim ty vzorky povedly, co?

Přeju pěkný víkend. Kdyby se tu dalších pár dnů nic nového neobjevilo, tak je to proto, že se pořád ještě vezu na šťastné vlně, dokončuju stávající projekty a připravuju půdu pro události nadcházející.

5 komentářů:

  1. Z těch krabiček luxus přímo sálá! Chci říct: na blozích, které čtu/jsem čítávala, letí hlavně Guerlain plus pár dalších (teď ho zmiňuju hlavně kvůli těm krabičkám a obalům). Ale upřímně, tohle mi přijde ještě jako jiný level. Vždyť je to balený jako luxusní šperky! Fakt skvost. To bych ani nepoužívala, to bych si vystavila a chodila se kochat :)
    A ta šťastná vlna? Jo, potkala mě letos v první půli roku. Zhmotnění sice nabylo trochu jiných podob, ale pár wtf-momentů se taky dostavilo. Problém byl, když jsem nějak nerozeznala, že už tahle jízda pominula a dál spolíhala na všudypřítomné štěstí ochotné popostrčit mě tím správným směrem kdykoli jsem potřebovala 8-) Ale důsledky naštěstí nebyly nijak fatální :) Beru to jako cennou zkušenost.
    Tak jen připravuj a užívej dokud štěstí trvá ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Btw, trošíčku mě žere, že se Kjaer Weis dle jejich stránek nevyskytuje ve Finsku. Protože jsem doufala alespoň v první položku na svém (stále ještě neexistujícím) seznamu toho, na co se tam zaměřit a minimálně omrknout, až tam budu. Takhle abych si snad odskočila k sousedům...? :))

      Vymazat
    2. Tak to vypadá, žes měla dobře nastartovaný rok!
      To Tvoje přirovnání KW ke šperkům je trefné, luxus z toho přímo sálá a naživo je to ještě výraznější. Škoda že ve Finsku není k dostání! Ač jedna oblast, švédský, dánský, norský a finský trh se moc nekryjí, snad jedině s výjimkou pár mainstreamových značek. Já jsem teda kupovala bez předchozího okukování v reálu, objednávala jsem z e-shopu a riskla sáhnutí vedle i za vyšší cenu. KW by ale určitě měli mít ve Sthlm v NK, pokud budeš mít cestu :)

      Vymazat
    3. Jo, taky mě to překvapuje, co píšeš. Do Stockholmu bych se ráda podívala, příležitost doufám bude. A měla bys teda tipy, na co se hlavně v rámci Finska zaměřit? Nechci si s sebou tahat ani moc kosmetiky - místo v kufru radši věnuju na zimní oblečení :D, a vsázím na to, že "přinejhorším" od Lumene vždycky něco seženu, ale o dalších značkách nemám prakticky přehled. Docela se na ten únik od retailového stereotypu ČR těším... :)

      Vymazat
    4. Koukni třeba sem: http://beautypie.me/en/features/helsinki-shopping-guide-finnish-cosmetics-brands-where-and-what-to-buy/ nebo na
      http://sensaisti.blogspot.fi/
      http://eyeshadowandflame.blogspot.fi/
      http://pumpulipupu.blogspot.fi/
      http://eyeshadowandflame.blogspot.fi/
      Mě totiž nenapadá nic, jsem orientovaná spíš na Norsko a Dánsko.

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!