pondělí 28. ledna 2013

7 Dojmy ze Stockholmu


Ležím v měkkoučké posteli a koukám na Hru o trůny, druhou sezónu. Ten Theon je ale kojot zrádná. Už se nemůžu dočkat dubna a třetí řady!

Dnešek utekl až děsivě rychle - představy o tom, jak si projdu město, se rozplynuly v okamžiku, kdy jsme si dali sraz s kolegy z různých koutů země a šli na společnou večeři. Kungsholmen toho má hodně co nabídnout a přitom je to tak malá část města. Nevím nevím, jak to zítra dopadne s cvičením - parta je vynikající a školení perfektní. Navíc se mě chytila pořádná rýma. Škrábání v krku jsem se z velké části bezděčně zbavila ledovou snídaní - naložila jsem si turecký jogurt a směs chlazeného ovoce, netušíc že melounové kuličky jsou zmrzlé. Vzhledem k tomu, že se sem ještě podívám minimálně ještě třikrát v příštím půlroce, mě snad nemusí mrzet, pokud všechno nestihnu během zítřka...

Mějte se hezky, dobrou noc!







7 komentářů:

  1. cvičení počká, užij si to :) Taky se už těším na třetí série Trůnů!

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně čtu první díl Hry o trůny. Jsem teprve na začátku, takže jsem zvědavá, jáká bude.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla taky vidět druhou sérii, ale potřebuji titulky a nemůžu to už nějakou dobu nikde najít... :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.opensubtitles.org/sv/ssearch/sublanguageid-cze/idmovie-63130
      ;)

      Vymazat
    2. Jů, třetí řada - nemůžu se dočkat!!! :))

      Vymazat
    3. Tak titulky bych si aji najít uměla, ale nemůžu nikde najít ty díly ke stažení (na uloz.to se objeví díl jednou za čas než ho bloknou...)

      Vymazat
    4. Aha, vychazela jsem z toho, co jsi napsala... No, i ty dily jsou bez problemu k dispozici, staci jen pouzit mikro...skop. (chytremu napovez, nebot jinych mezi nami neni :)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!