pátek 27. června 2014

5 Sliby (a zvlášť sobě) se mají plnit i uprostřed léta - dva nové nákupy a jedna výměna

Před týdnem jsem si škrtla další dvě položky z dvanáctiměsíčního wishlistu - doma se ocitl čisticí jíl od May Lindstrom a sada 5-free laků od Priti NYC. Už někdy v únoru jsem na ně zaměřila, zbývalo jen najít ten správný webshop, případně si počkat na akci. Přání se mi splnilo na začátku května - v aliceandwhite zrovna překopávali svůj obchod a nabízeli dvacetiprocentní slevu na všechno zboží plus dopravu zdarma. Háček byl jen v tom, že balíky začali posílat až v červnu. Kdo si počká, ten se dočká!



Abych si svoje těšení prodloužila, nechala jsem si veškeré procedury a lakování nehtů až po dovolené (na balík jsem stejně čekala měsíc, tak co tři čtyři týdny navíc udělají...). 


Kromě toho jsem s kamarádkou udělala malý swap - moje zánovní, minimálně opotřebená paletka The Finer Things od bare Minerals se se mnou rozloučila a místo ní jsem doma uvítala skoro novou Beautiful Creatures od Pür Minerals (navzdory velkým očekáváním mě BM neoslnily)Protože já mám raději líčení v neutrálních zemitých tónech a Ulrika je zas fandou BM, byly jsme výměnou nadšené obě. Vyšlo to spravedlivě - paletka za paletku, osm stínů za osm stínů. Je pravda, že já jsem tu svoji kolekci dostala bez štětce, ale komu to by to vadilo, když má doma sadu štětců na oči od Bdellium Tools... 


  
Ať je vaše léto stejně pohodové jako to moje!

5 komentářů:

  1. Tak na ty laky jsem zvědavá. Snad nebudou taky smývatelné vodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5-free laky na vodove bazi nebyvaji, ale jestli se presto smyji, budu je reklamovat :)

      Vymazat
  2. Já ti nevím, nemá se to, ale asi ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti nevím, nemá se to, ale asi ti závidím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!