neděle 19. ledna 2014

2 Schody!

 Neděle a vyhodnocení jubilejní výzvy - kdože si dal tu práci s počítáním schodů? 

Villette schodiště zdolávala v práci. Zaimponovalo mi, že se na ně vydala po osmé hodině večerní, po pracovní době. Jako ne každý se do cvičení pustí hned po práci, navíc večer! Smekám. Na zdech jednotlivých poschodí se skví motivační texty, připomněly mi moje školení a hotel, ve kterém ve Stockholmu bydlívám. Taky má na dveřích vedoucích do schodiště vyvedený nápis motivující k chození pěšky. Navzdory tomu většina návštěvníků jezdí výtahem. 

Jana má v okolí kopce, ale schodů pomálu, proto běhala vevnitř (do schodů desetkrát) a venku před domem (patnáctkrát). Vynalézavá improvizace a stejně jako u Villette důkaz, že když se chce, řešení se najde. 



Pak mi do komentáře psala bloggerka Mishulka, že svoje schody taky zvládla. Za den jich zvládla 600. Docela koukám, že všichni tak válejí a stojí jim za to schody počítat! Díky, že se účastníte!











Na mě schody čekaly v pátek. Vstávala jsem v 5.45 hod. a ven jsem se těšila. Zajedno jsem si pořídila novou běžeckou bundu, takže ji pořád zkouším v různých povětrnostních podmínkách, zadruhé byl pátek a čekal mě kratší pracovní den. Nasněžilo tu (konečně! ale teď o to skoro už nestojím) a foukal ostrý mrazivý vítr, mrzla mi brada a ke konci už jsem se těšila domů na snídani a horký čaj. 

Díky tomu, že sem skoro každý týden vlepuju nová zadání, jsem objevila spoustu potenciálních míst a "nářadí" k pohybu a začala na okolí koukat novýma očima. Fakt mě to s váma baví a je paráda, že si najdete čas a ty moje nápady realizujete ve vlastních podmínkách! 




Nové zadání vyvěsím zítra. Do té doby pěkně regenerujte a šetřete síly, budete je potřebovat. 

Krásný večer!

2 komentáře:

  1. Nejprve taková hezká pochvala a potom výhružka;) Je to pedagogické? V každém případě první webové výzvy, co se snažím plnit, protože je to kreativní a ne moc striktní, nesoutěžíme, bavíme se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se mezi řádky snadno ztratí lehký žertovný tón... ;)

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!