neděle 12. ledna 2014

0 Pět prázdných - Isvara Organics, Klippoteket, Reviva Labs, OC, Liniment Blue Biofarmab



Balzám pro normální vlasy Klippoteket
Kondicionér o něco lehčí a ne tak hutný jako TRESemme, který pro mé uzdravené vlasy začal být až moc těžký. Bohužel je ho na celé umytí hlavy zapotřebí velké množství a je tak poměrně neekonomický. Vlasy se s ním umývaly velice dobře, ale neměly tendence k vlnění. Oceňovala jsem pumpičkový uzávěr. Podruhé už ho nekoupím. 


Isvara Organics, Coffee Sugar Body Polish
Osvěžující tělový peeling. Zrecenzován zde.
Složení: certified organic coffee grinds, certified organic turbindo sugar, certified organic simmondsis chinensis (jojoba oil), prunus armeniaca (apricot kernel oil), apricot kernel meal, pure cosmetic clay, certified organic prunis dulcis (sweet almond oil), certified organic vanilla extract, absolute vanilla.
K dostání mj. jiné na iherb.com.

Koňská emulze na bolavé svaly Biofarmab
Stálice na nočním stolku. Co bych bez chladivky dělala...

Reviva Labs Vitamin E Stick
Bezbarvý balzám za malý peníz a s velkými účinky. Jeden z nejlepších, jaký jsem kdy vyzkoušela. Snadno se roztírá, okamžitě léčí a na rtech nevytváří mastný film. Vsakuje se po cca deseti minutách, ale rty udrží vláčné podstatně delší dobu. Hodně jsem si ho oblíbila při nachlazení - ošetří suché rozpraskané rty i nos odřený od neustálého utírání. Jedinou jeho nevýhodou je, že nevoní. On dokonce... Smrdí. Mám doma ještě jeden exemplář, ale zatím jsem ho nenačala, takže nemůžu posoudit, jestli jsem třeba jen měla smůlu na prošlý kus. 


Složení: soybean oil, candelilla wax, beeswax, castor oil, octylmethoxycinnamate, ozokerite, oxybenzone, cetyl esters, tocopheryl acetate (vitamin E), olive oil, allantoin, linden essential oil.
Koupeno na iherb.com.

Olej na nehtová lůžka OC
Psala jsem o něm zde. Konopný olej je naprosto boží! Protože doma musím dospotřebovat olejíček od Bee Naturals, schovám si prozatím flaštičku na později. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!