pátek 15. listopadu 2013

4 Lily Lolo - značka, která mě nepřesvědčila

Nemůžu si pomoct, ale britská Lily Lolo pravděpodobně nikdy nebude mým šálkem čaje. A přitom je to jedna ze značek, které bych si fakt chtěla oblíbit a kterým jsem opakovaně dávala šanci. Teď mluvím hlavně o minerálním pudru a děkuji tímto kolegyni Charlotte, která mi svůj půjčila na zrecenzování - naše názory se trochu liší, takže nevím, jestli z pudru nakonec budete moudří. 

Lily Lolo kupuju na feelunique.com nebo lilylolo.co.uk, vzorky jsou k dostání na druhé, oficiální, stránce. Kvůli Lily Lolo se nemusí sahat hlouběji do peněženky, na trhu jsou mnohem dražší značky. Otázka je, jestli cena odpovídá kvalitě. Nuže, za podobnou cenu si můžu koupit Tikei, který je kvalitativně o tři třídy výš, nebo Lucy Minerals. Přesto bych Lily Lolo nezatracovala, svoje příznivce si určitě najde. A proč mezi ně nepatřím já...


Minerální makeup od Lily Lolo je momentálně k dostání v 18 odstínech. Před dvěma zhruba dvěma třemi roky, kdy jsem minerální kosmetiku teprve objevovala, jsem vyzkoušela odstíny, které dnes odpovídají Popcorn a Butterscotch. Teplé až olivové odstíny se žlutými podtóny. Lily Lolo má suchou strukturu, kterou jsem těžko zapracovávala do pleti. Pudr na pleti vytvářel maskoidní, moučnatý dojem a zvýrazňoval póry, kryl lehce až středně, žádné dokonalé krytí jako Lucy Minerals. Totéž jsem opětovně zažila s Porcelain (odhlídnu od odstínu, který je na mě moc světlý). Odstínově jsem s Popcorn a Butterscotch nezaznamenala žádné potíže, ale nepoddajnost prášku v kontaktu se štětcem a pletí na mě dobrý dojem neudělaly. Do plné velikosti jsem proto nikdy neinvestovala.


Moje kolegyně Charlotte, napůl Švédka, napůl Finka, naopak minerální makeup od Lily Lolo používá ráda. Má podstatně sušší pleť než já, s minimálními póry a typickou nordickou "křehkostí" - studený odstín s jemně narůžovělým podtónem (a když už jsme u toho Severu - lepší fotky tu na blogu minimálně půlrok nebudou, protože jasné denní světlo se odstěhovalo na druhou polokouli...). Ale zpátky k Charlotte - představte si panenku se sněhurkovskou pletí, velkýma modrýma očima a blond medovými vlasy. Porcelain jí pasuje díky krycí schopnosti a pravému opaku toho, proč nesedí mně - jí pěkně splyne s pletí, neucpává póry a nezalézá do vrásek. Je spokojená s jeho životností na pleti, málokdy ho potřebuje zafixovat transparentním pudrem. 

Tak si vyberte...


To minerální tvářenka hraje na příznivější notu. Surfer Girl je studená, matná růžová, kterou vlastním skoro rok a ráda ji používám hlavně přes zimu. Mám ráda svůj kontrast pleti s teplými, žlutými odstíny, a studeným odstínem vlasů, očí a obočí, už jen ten kontrast mi sám o sobě přijde dost zajímavý a makeupem se lehce dá přiklonit na jednu nebo druhou stranu, případně kontrast ještě zvýraznit. Tvářenka má průměrnou výdrž, domů si ji po pracovním dnu nepřinesu. Zato je výborně pigmentovaná a stačí jí opravdu málo na to, aby v obličeji byla vidět. Jinými slovy, lehko se jí dá předávkovat. 

Lily Lolo má v současnosti v sortimentu třpytkaté i matné tvářenky/bronzery ve 13 odstínech a kdybych si měla vybrat ještě jednu tvářenku, koupím si Flushed.


Sypké oční stíny Vanilla Shimmer jsou zase průměrem. Nejlepší na nich je asi jen balení, a to jen proto, že ostatní minerální značky svoje oční stíny (zatím) neprodávají v kalíšku s otočným vnitřním víčkem. Vanilla Shimmer je decentní broskvový odstín s jemnými třpytkami. Má výdrž okolo 4-5 hodin bez primeru a bohužel při nanášení hodně práší a špatně ulpívá. Pigmentace je taky průměrná, potřebný barevný dojem se jaksi nedostaví, převládají spíš třpytky. Pokud ovšem nepoužijete fixátor Stick 'Em od Silk Naturals, to se rapidně zvýší jak výdrž, tak hloubka pigmentu (v téhle kombinaci jsem ho použila při svém svatebním líčení, proto pro něj mám emocionální slabost). 

Když ho třeba srovnám s Witty Kitty od Meow Cosmetics, zaostává snad ve všem podstatném, co od očních stínů vyžaduju (kromě už zmíněného balení). Na druhou stranu, třpytí se mnohem decentněji než Meow Cosmetics, MC se ale vůbec ve třpytkách a nestřízlivých odstínech až dekadentně vyžívá...


Rtěnku Love Affair vlastním asi jen tři týdny. A je to zase jen průměrný výrobek, který neurazí, ale ani nenadchne, ideální na denní nošení, kdy člověk nechce působit nalíčeně a zároveň chce na rtech nosit něco diskrétního. Ano, rtěnka je příjemně krémová a zvláčňuje, ale to je asi tak všechno. Výdrž průměrná, tzn. dopolední pauzu s čajem a přesnídávkou přežije tak tak, chuť a vůně neutrálně syntetická. Odstín typu MLBB (my lips but better, proto jsem si ji koupila) s polomatným výsledkem. Není to vůbec špatná rtěnka, ale do ruky ji neberu s pocitem "výjimečnosti situace", jako třeba Tromborg nebo Sensai. Přesto je výjimečná - tím, že je absolutně všední. 

Jak se k Lily Lolo stavíte vy? Našli (našly) jste si svoje oblíbence?

4 komentáře:

  1. Já vím, že je to úplně mimo téma článku, ale jak sis zvykla na švédskou temnou zimu? Nedokážu si to představit, byla jsem ve Skandinávii dvakrát a vždycky v létě, takže to bylo světla naopak spousta. Úplně mi stačí středoevropský zatažený listopad a už se těším na větší dávky sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima je bez problémů, mnohem víc mi starostí mi nadělalo první léto a světlo 20 hodin ze 24. Nevím, já si odchylky od českého podnebí tolik neberu. Navíc mám trochu atypickou schopnost si rychle najít svoji fungující rutinu a odkoukat místní finty potřebné k pohodovému přežití. Ale je celkem legrace přijet do ČR, kde lidi při 17-18°C mají v létě husinu a já chodím v krátkých šatech.

      Vymazat
  2. Chtěla jsem si koupit makeup od Lily Lolo, ale tato recenze mě docela odradila. Nedívala jsem se, ale máš recenze na Lucy Minerals na minerální makeupy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, koukni do archívu na srpen 2012 nebo pod záložku "Minerální makeup".

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!