neděle 10. listopadu 2013

2 500 dřepů? Pro některé žádný problém!

Nebylo nás tolik jako minulý týden (500 dřepů asi bylo velké sousto), proto si myslím všichni zúčastnění zaslouží pořádné ocenění! 




Pro Janu byl největší výzvou počet opakování, protože ji nebaví počítat (zvládla 350 dřepů na jeden zátah, klobouk dolů). Takže spíš než fyzičku otestovala vůli. Úspěšně. 



Lúca na dřepy šla šalamounsky. Vždycky, když si na ně vzpomněla, jich udělala 20. A protože nadřepovala plný počet, vychází mi, že myšlenky rozhodně nevytěsňovala. Na fotce je sestra (psa bych si přála i já, aby mi dělal společnost při výbězích). 















Villette se místo cvičení léčila z nachlazení (přesto jich pár desítek stihla) a zbytek dřepů plánuje zdolat po vyléčení. Dobré předsevzetí!










Já jsem dřepovala hlavně na začátku týdne, stylem čím dřív hotovo, tím líp. Posledních 100 dřepů jsem si nechala na víkend. Ve středu jsem ještě netušila, co přesně budu provádět o víkendu, a zbylých padesát jsem opatrně udělala dnes (po včerejší šestihodinovce se pohybuju trochu nejistě). 

A co v třetím týdnu? Dáme si trochu pohov a budem zase venku. Inspirovaly mě vlastní zážitky z víkendu, a tak je cílem strávit celou jednu hodinu na čerstvém vzduchu a pokud možno změřit, kolik jste toho ušli (nebo uběhli? Nechám na vás.). Pošlete mi screenshot, fotku sebe nebo něčeho, co vás zaujalo, na norsk.skogis@gmail.com, nejpozději do příští soboty 21.00 hod. 

2 komentáře:

  1. Tak tahle výzva pro mě nebylo. Moje koleno říká na dřepy NE. a já se tím nechala odradit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak někdy příště něco jiného ;) Nebo co třeba dřepy na jedné noze? Kolena jsou ráda, když je pevně obepínají vytrénované svaly.

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!