neděle 20. října 2013

2 Kosmetičtí průvodci letošním podzimem - 6x Sever, 1x Země vycházejícího slunce

Rudá a odstíny od béžovo-zlatavé až po hnědou, k těmto barvám momentálně tíhnu asi nejvíc. Možná za to může letošní nádherný podzim. Když prolítnu země původu mojí kosmetiky, nejvíc je v kurzu Sever - od Dánska přes Švédsko až po Finsko. Ale taky jeden Japončík se našel. 


Minerální bronzer Norrsken, Idun Minerals
S klidem může suplovat tvářenku. Bronzery jsem považovala za zbytečnost, protože ani v létě grilování se na slunku nevyhledávám. Ale je rozdíl mezi bronzerem a bronzerem. Letní limitka se Idunu povedla.

Kvartet očních stínů Brunkulla, Idun Minerals
Paletka čtyř kompaktních teplých odstínů s jemným leskem. Jednotlivé stíny se dobře nanášejí a jsou výborně pigmentované (snad kromě toho nejsvětlejšího).


Lak na nehty Erato, Tromborg
5-free lak. Rudé na nehtech se nenabažím nikdy. 

Lesk na rty Blaze, Alba Botanica
Jemná vínově červená, která se jemně leskne. Lesk nelepí a nevysušuje.  

Lak na nehty s pískovým efektem Sugar Cane, Kicks
Jak jen tu barvu popsat co nejlíp - šampaňská? Navíc s jemnou pískovou texturou, která kryje ve dvou vrstvách. 

Minerální makeup W2, Tikei
Svatý grál minerálních makeupů! 

Řasenka Excellength Black, Lumene
Plastový kartáček, bezproblémová aplikace a žádné žmolky nebo slepené řasy. Nešmouhuje pod očima. Koupena během letních slev za čtvrtinu ceny. 

Krémová tvářenka/rtěnka Urayamabuki, Sensai
Tahle tvářenka je absolutně mimo kategorii "organická kosmetika". Darovala mi ji kamarádka z Koreje (a vybrala dobře), takže k ní mám citový vztah. Tvářenka je velice dobře pigmentovaná, lehce se roztírá a na sypkém minerálním makeupu nevytváří žádné šupiny ani žmolky. Dlouho na tváři vydrží a kupodivu nevysušuje. Mám ji ráda i jako rtěnku, ale mnohem častěji se ocitá na mých lícních kostech. Protože poslední roky používám jen minerální tvářenky, je tahle japonská krémovka příjemným zpestřením.   

2 komentáře:

  1. moc mě zaujal ten lak, ten má úžasnou barvu, já na laky moc nejsem, mám jich tak 8, víc to nebude, ale tento je teda špičkovej od pohledu! A ten makeup bych taky ráda vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení ten mejkap fakt stojí, škoda že vzorky zatím nejsou dostupné přes e-shop. A Tromborg je paráda! Připomíná trochu Ravishing Dahling od China Glaze, ale je o chlup světlejší (pokud si dobře pamatuju, když jsem je před dvěma týdny lakovala). Musím ho nafotit...

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!