sobota 15. června 2013

0 Sobotní dopoledne v posilovně s triatlonovou kulisou

Jako víkendové ranní ptáče jsem si nemohla ujít cvičení v naší nové hale, zvlášť když jsem naverbovala i dva známé. Nakonec jsme díky generální zkoušce kolegy trenéra neměli tolik prostoru pro vlastní scénář a uklidili jsme se raději do známých vod. Nicméně, halu si můžete prohlídnout na následujících obrázcích. 



Známí nejsou nijak zvlášť trénovaní (jejich slova, ne moje), ale pohybu se věnují rádi. Tím, že jsme museli vynechat gymbox, jak se naše nová hala jmenuje, jsem byla nucena trochu improvizovat. Pozornost se upírala hlavně na svalstvo trupu, ramena a taky nohy. Oba dva se věnují plavání a bojují se správnou technikou na kraulu, tak jsem zkusila sestavit pár cviků, které by jim v dlouhodobějším hledisku umožnily větší komfort ve vodě. 

  • Rozvičení: 

5 minut veslovací trenažér, 

  • Protažení: 

dynamické, s tyčkou

  • Posilování: 

legpress 3x12 (85kg), rotace trupu ve stroji 3x12 (50kg), tricepsové stlačování ve stroji 3x12 (35kg)
- asistované shyby 3x8 (45kg), motýlek 3x10 (33kg), tlaky na ramena ve stroji 3x10 (15kg)
- leh-sedy na šikmé lavici 3x12 (vlastní váha), hyperextenze 3x12 (5kg), crunches na gymnastickém míči 3x12
- vrtule 3x12 (1kg), podlaha-strop (=dřepy s výrazy s kotoučem) 3x12 (10kg), přítahy činky k bradě 3x12 (15kg)

Posilování zabralo zhruba hodinu, jeli jsme od stroje ke stroji. Tím, že jsme byli tři a zabrali vždy tři místa, na kterých jsme rotovali, jsme nemuseli čekat na volná místa. Prostě to jelo jak na drátkách a tepová frekvence neměla čas se zvlášť zklidnit. 

  • Uvolnění a protažení:

pozdrav slunci, protahování s tyčkou

Po cestě domů jsem zaparkovala kolo v centru a koukla na triatlon. 


Teď sedím doma, trávím pečená kuřecí stehna a hromadu zeleniny a táhne mě to znovu ven, na slunko...

Pěkný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!