pátek 2. listopadu 2012

2 Pohodička u filmu

Dneska jsem si pořádně mákla v posilovně a cítím se naprotsto skvěle. Aneb nejdřív práce a potom zábava. I když, pro mě je i práce zábavou. Prvně přišla na řasu úžasná šedesátiletá klientka. Vitální paní, která si dala za cíl rozhýbat ztuhlé šíjové svalstvo a posílit zádové svaly, oslabené každodenním sezením u počítače v práci. 

Potom jsem měla čas i na sebe. Po rozehřátí na veslovacím trenažeru jsem se odebrala k olympijské čince a kotoučům. Stronglifts nesou výsledky! 5x5 mrtvých tahů se 75 kg, 5x5 hlubokých dřepů s toutéž váhou, přítahy činky k hrudníku (5x5 po 30 kg) a joystick mě pořádně nakoply. Do konce roku mám ambice na 100 kg mrtvý tah a dřepy a 50 kg bench. Zároveň začínám přípravu na květnový půlmaraton, kde těch deset minut chci stáhnout stůj co stůj. 

Mějte se!

2 komentáře:

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!