pátek 3. srpna 2012

2 Kosmetika z iHerb.com


Po třech týdnech mi z iHerbu konečně došel dlouho očekávaný balík. Kromě pár doplňků stravy má volba tentokrát padla na dva pečující výrobky s pozitivními komentáři - čistící gel od NutriBiotic pro citlivou pleť a pleťové tonikum od Thayer's s výtažky vilínu (hamamelis) a aloe vera. Oba dva přípravky jsou samozřejmě bez parabenů, barviv, konzervantů (tuto roli zhusta zastupuje vitamín E) a netestované na zvířatech. Lahve jsou z plastu a poměr cena/objem je víc než příznivý. 

Jsem zvědavá na čistící a pečující účinky obou výrobků. Doposud jsem jako odličovač používala mandlový olej a jako tonikum One-Step Cleanser & Toner od Weledy (taktéž s výtažkem z vilínu). Nemohu říct, že by mě tahle kombinace zklamala, funguje velice dobře a moje pleť vrněla spokojeností. Weleda ale došla a tak je čas vyzkoušet něco nového. Uvidíme za pár týdnů! 

Pár postřehů k iHerbu: iHerb je můj oblíbený e-shop s přírodní kosmetikou. Mají opravdu velký výběr, stačí mrknout. Poštovné vás bude stát 6 dolarů, a radím výrazně nepřekračovat hranici 40 dolarů (kvůli clu a dalším poplatkům). Občas, jako třeba tento týden - má iHerb akci s poštovným zdarma. Většinou musíte utratit nejméně 40 dolarů. Moje poslední objednávka stála 41.47 dolarů a celnicí prošla bez potíží. 


Čistící gel NutriBiotic - složení

Tonikum Thayer's - složení

2 komentáře:

  1. Na iHerbu bych nakupovala až bych brečela, ale stále mě odrazuje absence Paypalu. Nevím, asi je to iracionální, ale prakticky nikde v zahraničí nenakupuju, pokud nemají Paypal. Zřejmě důsledek již dříve beznadějně ztracených zásilek :( Takže nedejbože že se tady jednou dočkám, to pak asi peněženka zapláče :-)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se to rozdělí do několika menších objednávek, tak to tak nebolí :) Já bych tak kolikrát chtěla nakupovat, ale jaksi mě nic neláká... :(

      Vymazat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!